BoA ~ Spark magyar fordítás

BoA Jjang!BoA Jjang!BoA Jjang!♥♥"I'll do anything for you! For You!"


Túlságosan is ragaszkodtál egy lányhoz, akit egyszer láttál csak
A kedvenc klubomban, láttalak vele.
A szemeim megakadtak rajtad, mikor láttalak flörtölni vele.

Ez arra késztet, hogy szédítselek, míg enyém nem leszel
Amíg egyre többet és többet nem akarsz belőlem
Most semmi más sem érdekel, csak te
Bármit megteszek érted

Mert a szemeidben ott ég a tűz
Mélyen szívembe véstem
De el fogom rejteni a szerelmem dallamát, hogy nem hallhasd
Mikor majd teljesen belém esel...
El fogom mondani, ha odajössz hozzám

Rengeteg lány mosolyog rád...
De nincs esélyük, hisz táncba kezdtem
Várok a pillanatra, mikor észreveszel
És nem is kell sokáig várnom.

Az arcom kifejezéstelen, de úgy érzem a szívem lángol
Tudom, engem nézel az emberek közötti résben
Nem hagyhatom figyelmen kívül ezt az érzést
Bármit megteszek érted...

Mert a szemeidben ott ég a tűz
Mélyen szívembe véstem
De el fogom rejteni a szerelmem dallamát, hogy nem hallhasd
Mikor majd teljesen belém esel...
El fogom mondani, ha odajössz hozzám

Abban a pillanatban, mikor felteszed azt a kérdést
Megpróbálok adni neked a mély szerelmemből,
Mit még seki sem tapasztalt
Nem tudom feladni

Én leszek az a személy aki felnyitja a szemeid
Azt akarom, hogy a reményem maradj,
Remélem te is annyira akarsz, amennyire én téged

Mert a szemeidben ott ég a tűz
Mélyen szívembe véstem
De el fogom rejteni a szerelmem dallamát, hogy nem hallhasd
Ha menthetetlenül belém esel
El fogom mondani, ha te lépsz felém elsőként
Ha menthetetlenül belém esel
El fogom mondani, ha közelebb lépsz, ölelő karjaimba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...