X Japan ~ Kurenai magyar dalszöveg


Az X Japan legenda. Ennyi. Sem több, sem kevesebb.


Nem tudtam visszanézni
Már teljesen eltűntél mellőlem.
Éreztem, hogy fáj a szívem.
De féltelek követni téged.
Mikor megláttam az árnyékot a falon,
Rohanni kezdtem az éjszakában,
Hogy megtaláljam önmagam.

Egyedül állsz a zsúfolt utcán
A napok árnyéka elrejti a szívedet.
Miattad gyengül a szívem sötét fele
Távol tartva minden mást.

Mintha valami kényszerítene,
Úgy rohansz bele a viharba
Hát nem látod, hogy én mindig melletted vagyok?
Mondd el, miért hagysz el engem!

Mikor elvesztettem a fejem
A földön találtam a szívem.
Visszatekintek azokra a napokra
Ezek fogják összetörni a szívem
de többé nem nézhetek vissza...


Minden az emlékeimben él rólad.
Még mindig a szívemben ragyog.
Még most  is misztikus köd vesz körül
Ez a szívemben tart

A szívem vörösre festve,
Az összes fájdalommal együtt.
Nincs senki aki képes lenne meggyógyítani a fájdalmam rajtad kívül.
Akárhogy kiabálok,
Akárhogy rohanok,
Semmit se tudok tenni.
A szívemet körülvevő fal soha nem törik össze többé
Bárhogy is próbálnám összetörni.



Mikor először meghallottam ezt a dalt...már akkor tudtam, hogy ez lesz a kedvencem. És bármilyen más dalt is hallottam tőlük, semmi sem tudta felülmúlni a Kurenai-t . Az én szememben ez egy különleges, és mély érzéseket magába foglaló alkotás. Néha..mintha csak rólam szólna. Néha...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...