TomTom ~ Top Girl magyar dalszöveg



TomTom ~ csúcs csaj... (Egy kis gúnydal:D)


Oh igen ragyogó
Ez vagyok én
Látod a ragyogást a szememben?
Oh mond oh hogy csúcs csaj vagyok
Észreveszik mindenhol ki is vagyok én
Elegánsan megérinted magad
Már a rabom vagy
Lennél kedves követni engem
Már most is jobb vagyok mint bárki más
Féltékeny vagy mindenre amit csak teszek
Hát igen..egy lúzer vagy

Igen, igen... csúcs csaj vagyok
Ez vagyok én...
Látod a ragyogást a szememben?
Csúcs csaj vagyok
Mindent a kezeim között akarok tartani
A szemem maga a fekete lyuk...
Az érdeklődés szakadatlan...
Végtelen ragyogás
A kisugárzásomat nem lehet nem észrevenni

Az álmom... repülni akarok az égbe,
Csúcs csaj vagyok
Több mint bárki más
Én vagyok a nyerő
Milyen az élet álmok nélkül?
Nem igazán érdekel
Engem a riválisok nem akadályozhatnak meg

Gyere és kövess
Gyere ki..kövess engem ... légy kihívó
Igen, olyan fényes
Ez vagyok én... Látod a ragyogást a szememben?
Csúcs csaj vagyok

Mindent a karjaimban akarok tudni
A szemem maga a fekete lyuk...
Az érdeklődés szakadatlan...
Végtelen ragyogás
A kisugárzásomat nem lehet nem észrevenni

Az álmom... repülni akarok az égbe,
Csúcs csaj vagyok
Igen, igen ragyogó mint egy istennő
Ez vagyok én,
Látod a ragyogást a szememben?
Oh igen, menő...
Ez vagyok én
Teljesen elárasztottalak
Csúcs csaj vagyok
Mindent a kezeim között akarok tudni
Mindenhol téma vagyok
Megállíthatatlan csaj vagyok
Szexi vagyok
Mindenki számára fantasztikus
Tudom, hogy mindenki a rabom
Gyere közelebb
Tudsz jobbat mutatni?
Oh csúcs csaj vagyok~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...