the GazettE ~ Naraku magyar dalszöveg




Összeütköző ösztönök és testek
Lüktető ellentétek
Csendben az illedelmesség határán
Mi ketten gyönyörűek voltunk
Nekünk túl sok volt a tisztátalanság

Mielőtt a vágy szétszóródik, mond, hogy szeretsz
nyílt sebek után vágyakozom, mint egy bolond
Minél mélyebb a fájdalom, annál jobban érezlek
Játszani fogok

Összeütköző ösztönök és testek
megtaláltam ezt a pulzáló elnyomást
Elvesztem benned
Mi ketten olyan gyönyörűek voltunk

Mielőtt a vágy szétszóródik, mond hogy szeretsz engem
Nyílt sebek után vágyódom, mint egy bolond
A testem elsüllyed a fájdalomban
Csak rád tudok gondolni

Míg a kezeimet összekulcsolom a tarkóm alatt
Szeretnék hinni
Szerelem és gyűlölet között
Álmot láttam.
A melegség elmorzsolódott
Végül már csak ebben a buja szerelemben hittem
És megláttam a szakadékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...