Gil Hak Mi ~ Super Soul magyar dalszöveg


Mellékesen, imádom Gil Hak Mi- t és nem értem, miért nem népszerűbb... a dalai függőséget okoznak...:/ Legalábbis nálam... Mondjuk elsőre nem is tetszett, na de ha többször meghallgatja az ember ...:)



Mikor a valóság áthatol a falakon, és leállítja az álmom
Mikor csak hideg könnyek folyank le az arcomon
Mikor a sebek csak növekednek
Végül meghallom a szívem

Hagyd a lelkem, hagyd a lelkem
Megőrülök az álmaimtól
Megőrülök a zenéért
Tényleg megőrülök
Megőrülök a szerelem miatt
Megőrülök a világ miatt
Megőrülök a könnyek miatt
Megőrülök a szívem miatt,
Megőrülök a gondolataim miatt

Tekerd fel a hangerőt ah ah őrülten ah ah
nem fogom feladni
Még ha 100x is veszítek
Ah ah ez vagyok én ,
Áttörök a falakon
Nincs több akadály
Kitartok a végsőkig

Édes hazugságok lengik körül a világot
Mikor megtanulok valamit a hazug válaszokról
Mikor felállok miután újra és újra a porba hullottam...
Végül egy sokkal erősebb én leszek

Hagyd a lelkem
Megőrülök az álmaimtól
Megőrülök a zenéért
Tényleg megőrülök
Megőrülök a szerelem miatt
Megőrülök a világ miatt
Megőrülök a könnyek miatt
Megőrülök a szívem miatt,
Megőrülök a gondolataim miatt

Még ha 100x is a földre esem

Még ha mindenki azt is mondja, hogy ez a sorsom...
Én addig hajszolom az álmom, míg a világ véget nem ér.
Végig akarom csinálni

Tekerd fel a hangerőt ah ah őrülten ah ah
nem fogom feladni
Még ha 100x is veszítek
Ah ah ez vagyok én ,
Áttörök a falakon
Nincs több akadály
Kitartok a végsőkig

Egy élet
Egy lehetőség
Ez minden amit kaptam
Így soha nem adom fel a harcot
Még ha el is vesztem az utam
Még ha össze is esem a kimerültségtől
Még ha el is zárják az utam
Elmegyek a végsőkig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...