BoA ~ Touched magyar dalszöveg



Megérintve~



Látom ahogy a sötétben állsz
Tetszik az energiád..
Úgy érzem nagyon messze vagy,
Drága zavarsz engem
A szívem zakatol, a testem fáj
Felráztál engem

Most arra gondolok, kivel is vagy
Csak mert kíváncsivá tettél
Ha nem jössz közelebb, akkor majd én
Mond csak el, mire gondolsz
Tudni akarom, ha úgy érzel mint én
Mond csak el

Lehet a csajod, te pedig a pasim
nem akarok várni
Azt akarom, hogy megérints
Akarom az érintésed (4x)
Mert van egy kis problémám...csak te tudod megoldani...de ahhoz ide kell jönnöd hozzám.
Akarom az érintésed (4x)

Akarom az érintésed(4x)

Először meg kéne ismerned, aztán mehetünk tovább
Én nem segíthetek, csak flörtöljünk
De ha elmész mielőtt itt hagyod a számod, meg fogok őrülni
Drága már túl hosszú ideje várok rád

Most arra gondolok, kivel is vagy
Csak mert kíváncsivá tettél
Ha nem jössz közelebb, akkor majd én
Mond csak el, mire gondolsz
Tudni akarom, ha úgy érzel mint én
Mond csak el

Lehet a csajod, te pedig a pasim
nem akarok várni
Azt akarom, hogy megérints
Akarom az érintésed (4x)
Mert van egy kis problémám...csak te tudod megoldani...de ahhoz ide kell jönnöd hozzám.
Akarom az érintésed (4x)

Soha nem hittem a "szerelem első látásra "dologban
De elérted, hogy ki akarjam próbálni
Nem fogod megbánni, ha beengedsz

Lehet a csajod, te pedig a pasim
nem akarok várni
Azt akarom, hogy megérints
Akarom az érintésed (4x)
Mert van egy kis problémám...csak te tudod megoldani...de ahhoz ide kell jönnöd hozzám.
Akarom az érintésed (4x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...