.....

Ma kaptam pár kommentet. Előre le kell szögeznem, nagyon örülök minden véleménynek...de ezeket ki is töröltem. Mindegyik sértő volt. De nem a fordítással kapcsolatosan... Magát a zenét kezdték el pocskondiázni. Amint feltettem a the GazettE, és az Alice Nine fordításokat, egy k-pop fan egyből leszólta azokat. Természetesen a válasz sem maradt el. Én gyűlölöm az ilyen hozzáállást. Miért kell szemellenzőt viselnie ennyi embernek? Attól, hogy épp japán, vagy koreai zenét hallgat valaki abból egyértelműen következik, hogy az egyik jobb mint a másik? Hogy az egyik többet ér mint a másik? Szerintem ez nincs így, és nem is szeretem ezt a felfogást. Én személy szerint nem rajongok az amerikai előadókért, több ok miatt is, de nem is írok sértő hozzászólásokat, ezzel sértve a rajongókat, és magát az előadókat. Mert van aki azt szereti. Ezt tiszteletben kéne tartani mindenkinek. Én hallgatok, vk-t, popot , rockot, és sorolhatnám. De attól, hogy valami nem tetszik nekem, attól nem kezdem el szidni azt. Soha nem is szerettem ezt a rivalizálást, műfajok és előadók között.
A the GazettE jobb mint az A9? A kpop jobb mint a VK? Vagy fordítva? Az SNSD plasztik? A T-ara tagjainak nincs hangja?A the GazettE csak csörömpöl?A vk megjátszott? Az egyik oldal ezt mondja a másik meg azt... De mi lenne ha egyszerűen nem hallgatnátok, -jelen esetben- nem olvasnátok azt amit nem szerettek, tiszteletben tartva másokat?
Az ilyen sértő megjegyzések törlésre kerülnek... Ha a munkával, vagy a fordítással lenne problémája valakinek, akkor azt megértem, és örülök mindenféle kritikának... de ha a zenével van a gond, akkor egy tanácsom van...
Ne olvasd el, a dalszövegét annak az előadónak akit nem szeretsz:)
Köszönöm:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...