Alice Nine~ Tsubasa magyar dalszöveg


Örök kedvenc *.*

Szárnyak.

készen állsz, hogy megváltozz?
Képes vagy úgy szárnyalni, ahogy szeretnél?
Kívánj egyet, és készíts egy képet a jövődről melyet szeretnél.
Kérlek mutasd meg a gyengeségeidet.
Tudni akarok mindent.
Hogy elérd a virágot, melyet szabadságnak hívnak,
tárd ki a szárnyaidat.

A világ szétfolyik, mint ahogy mi is sírunk bánatunkban
Szükséged van egy lehetőségre
Mit tudsz vele kezdeni?

Ha a szárnyaid megsérülnek, én felkaplak és elrohanok veled.
Egy olyan holnap felé, ahol megláthatod álmaidat, mielőtt még elalszol.
Én válok majd a szárnyaiddá.
Ott leszek érted.

Az álmodozás megfelel neked?
A valósághoz túl érzékeny vagy?
A gondolatok melyek elhozzák az átalakulást
Már döntöttem.
Megállok a saját lábamon.
Átveszem a fájdalmad,
Énekelni fogok neked, hogy meg tudjalak védeni.

Az elhaladó emberek hullámában,
Fája a megtört szíved.
Még ha szép dolog is, de hová repülnél?

Össze fogom szedni az álmaid töredezett darabkáit.
Legalább ezt megtehetem érted.
De egy nap talán képes leszek felébreszteni a fényt a szívedben, ami eltűnt.
Én ott leszek érted.

A világ szétfolyik, mint ahogy mi is sírunk bánatunkban
Szükséged van egy lehetőségre
Mit tudsz vele kezdeni?

Ha a szárnyaid megsérülnek, én felkaplak és elrohanok veled.
Egy olyan holnap felé, amit eddig soha nem tudtál elérni.
Én válok majd a szárnyaiddá.
Ott leszek érted.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...