Alice Nine ~ Q (Question) magyar dalszöveg




Kérdés

Nem ismerek magamra
Elegem van, neked is leged van belőlem
Nem hallod a hangom?
Akár egy síró csecsemő, úgy hívlak.

Egy hosszú sóhaj végén végén maradt kérdőjel, mely még nem tűnt el.

Mit láttam, ami megnevettetett?
Mit láttam, ami mi könnyekre fakasztott?
Már régen elfelejtettem...
A hírek amik körbe repkednek, és a szavak amiket kimondtam... nem érdekelnek többé.

Nem ismerek magamra
Elegem van, és neked is eleged van belőlem..
Nem hallod a hangom?
Akkor gyere és jól figyelj...
Minket hosszú és édes láncban köt össze a DNS

Minden amit a szemeimmel láttam, nem tévedés.
Ezt nem mondhatom.

Miben hiszek?
Mit szeretek?
Ezek jelentéktelenek?
A válasz már itt van. Lélegzem és élek.
Ez baj?

Most, hang és genetika

Nem ismerek magamra...
Elegem van, és neked is eleged van belőlem...
Nem hallod a hangom?
Akkor gyere, és jól figyelj
Minket hosszú és édes láncban köt össze a DNS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...