Alice Nine ~ Jewels magyar dalszöveg


Ékkő

A tavasz melyet elhoztál nekem,
Még az illatát is ugyanúgy érzem
Magam mögött hagyva a szavakat, miket nem tudtam kimondani

Finoman közelebb kerültünk egymáshoz ebben a csendben.
Ezt az ékkövet néztük mind a ketten, mely csak hozzánk tartozik.
Miért fáj a szívem?
Olyan után vágyakoznék amit már elvesztetem?

Anélkül,hogy tudnám, hogyan kell szeretni
Megbántottalak.
Mennyi mindent sikerült felégetnem?

Melletted lenni, melletted lenni..
Megengeded, hogy elénekeljek egy dalt neked?
A zeném ezen az éjszakai égen.
Ez a fény, ez a hang..
Azt hiszem el fog érni téged.
Eljátszom az emlékeimmel.

A szavak, melyeket nem tudtam kimondani akkor
Melyek eltűntek, remélem vissza fognak térni.
Bárhol is, de ha rám mosolyogsz
Azt hiszem az elég lesz.

Az elhagyott szavaim melyek valahol messze vannak.
Fogd meg a kezem, és vezess
Adj levegőt, mutasd meg a holnapot.

Lehunyom a szemeimet,
Megsimogatom a fülbevalót melyet te adtál nekem.
és zuhanok a sötétségbe.
Ez a fény, ez a hang
Azt hiszem el fog érni téged.
Eljátszok az emlékeimmel.

Melletted lenni, melletted lenni..
Megengeded, hogy elénekeljek egy dalt neked?
A zeném ezen az éjszakai égen.
Ez a fény, ez a hang..
Azt hiszem el fog érni téged.
Eljátszom az emlékeimmel.

Mint egy ékkő, fényes
Tükrözi a gondolataimat
A tavasz amit elhoztál nekem.
Még most is ott van a szikra a szívemben
Bizonyítja, hogy egyszer veled lehettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...