컴백 시간! 라붐 | 업텐션 | 갓세븐


Sziasztok! :) 

Ezen a héten sajnos csak három visszatérésünk volt, így sok véleményre nem lehet számítani... Azonban ezek tartogathatnak meglepetéseket! :) 

Ma velük foglalkozunk: Laboum, GOT7, UP10TION




1. 라붐  | LABOUM



Ó.Te.Jó.Ég! 

Komolyan, szerelmes vagyok. A Laboum egy olyan banda, amit már a debütálástól kezdve nagyon szeretek, talán nem is volt olyan daluk, ami ne lopta volna be magát a szívembe. Az előző visszatérésük pedig – Ó Istenem, imádatom tárgya még mindig. (Az év egyik legjobb dala, tessék hallgatni!)


Most pedig, már ez is. Hát nekem ez nagyon-nagyon tetszik! Ez a... szexi helyett... hogy is mondják magyarul (sensual), érzéki (?) hangzás kifejezetten bejön nekem. A szövege is rendben van (főleg koreaiul), még a koreográfia is nagyon tetszik. Nem tudom mi történt, de ez az új stílus is remekül áll a lányoknak – jaj, én nagyon szeretem őket! 

Viszont, a videó. Rég éreztem azt, hogy egyszerre akartam arcon vágni és megdicsérni a rendezőt. Ez a videó egyszerre nevetséges, és gyönyörű. Egyes részeknél csak meredek magam elé, azt se tudva, hogy most mit láttam, míg máshol igen tetszetős képeket használnak. Aztán a „visszaváltoztatás”, ami „igazából” a csábítás folyamatát takarja (dalszöveg), elég érdekes kérdést vet fel bennem. Nézzük végig, a lányok mivel akarják belopni magukat a fiú szívébe:




I. A hangjával, a szavaival
II. Az illatával
III. Étellel
IV. Testi kontaktussal
Ez eddig oké is. Csak aztán itt van:
....

...

.


Khm.


A dal kifejezetten tetszik, tegnap rákaptam az egy órás verzióra is... Tudom, beteg vagyok. De egyszerűen imádom ezt a hangzást, és... nem is tudom. Nekem ez olyan nagyon nőiesnek tűnik. És mielőtt a torkomnak ugrotok, nem azt akarom megmondani, hogy mi számít nőiesnek, egyezzünk meg abban, hogy ez a szó mindenkinek jelenthet más-más dolgot. Nekem ez annak tűnik és kész. (Komolyan, ma már minden sértésnek számít.)


Nézzük is a lemezüket: 






Oké, ettől nem lettem sokkal okosabb. A dalokat szeretem, a Between Us még "eredeti" verziójában is zseniális. Rég éreztem ilyen erős vonzalmat egy dallal kapcsolatban, talán a Brave Girls dalaival kapcsolatban. (Hé, miért nem tér még vissza a BG? Hogy én mennyire imádom őket! A Deepened még mindig kb. a kedvenc kpop dalom, valaha - de csak az Infinite Paradise után, mert hát...hát igen.)
A Heal Song is rendben van. Nem mondom, hogy életem kedvenc szerzeménye, de teljesen okés. Ez így nem túl sok, de ugye tudjuk, hogy a banda nagyon kemény pénzügyi problémkkal küzdő cégtől jött, és nemrég még a rajongók adományai miatt maradtak csak fenn. Ezért hát a dalok száma nem meglepő, azzal pedig semmi baj, hogy inkább a minőségre mennek, mint a mennyiségre. Sőt!


A dal: 10/10
A lemez: 10/8



Most pedig, a fiúk következnek!


1. 갓세븐





Őszintén szólva... fogalmam sincs, hogy mit kellene mondanom. Nagyon aranyos lett, de ezt valahogy nem érzem igazi visszatérő dalnak. Most ne értsetek félre, tényleg cuki dal, de nekem ez most egy picit, nem is tudom, túlságosan is karácsonyi. Mármint, nem azt mondom, hogy ezzel valami baj van, csak ezek a számok nekem nem a showműsorok megnyerésére vannak kitalálva, sokkal inkább ajándéknak a rajongóknak, meg ilyenek. Nem tudom érthető-e amit mondok. Nem sértésnek szánom, vagy ilyenek, ez minden bandára igaz. 

Hallottam pletykákat a klip inspirációját illetőleg, de mivel ezt nem erősítette meg senki, nem kezelném tényként: Elviekben egy (főképp) Mark rajongó kislány nagyon szeretett volna részt venni egy G7 koncerten, de sajnos a betegsége miatt elhunyt, mielőtt ezt megtehette volna.

A történet igaz ugyan, de hogy ez állna a klip hátterében, nem került megerősítésre. 

Most elég nagy bajban vagyok egyébként. Tudom, hogy rengetegen szeretitek a fiúkat - ahogy ti is tudjátok, hogy én pedig nem. Azt meg kell jegyeznem (ismét), hogy nem a srácokkal, vagy a hangjukkal van bajom, szimplán a dalokkal. És még azt sem tudnám megmondani, hogy miért. Vagy az alap, vagy a szöveg, vagy épp a stílus nem jött be. Mióta utoljára előkerült ez a téma, akadt pár dal, amit szeretek tőlük (ez tényleg valami mérföldkőnek számított nekem): Look, és a You are (ami sztem a G7 legjobb dala, valaha - és a legnépszerűtlenebb, mi sem természetesebb). Ó, a You Are nagy kedvencem most is, az egyetlen probléma vele pedig annyi, hogy véget ér. 😊

Viszont ez... most, hm, annyira nem jött be. Aranyos, és semmi bajom nincs vele, csak szimplán nem az igazi. 

Lássuk az albumot:





Hé, ez... jó!


A Take Me To You, a Can't See, a Higher, az I Love It, a Wolo, és a Now remekül sikerültek, és a többi is rendben volt. Egyikre se mondatom, hogy negatív érzéseket váltottak volna ki belőlem, egyszerűen... a fel nem soroltak kicsit átlagosnak tűntek. Ezzel mondjuk nincs semmi baj. Így is elég sok jó dalt kaptunk, és ezúttal a szöveggel se volt kb. semmi problémám. 


(Mind emlékszünk még a "Te vagy a bevásárlóközpontom" sorra, igaz? A romantika tetőfoka.)


A dalok jól sikerültek. A kedvencem a Take Me To You, valahogy... olyan, nem is tudom... képes hatni az érzelmeimre? Igen, talán erről van szó. Kicsit emlékeztet a You Are c. dalukra. 


Az a baj, hogy fél órája a gép előtt ülök, és őszintén megmondva, fogalmam sincs, hogy mit mondhatnék még. Tetszett, tényleg. Nem lesz kedvenc, mert nem. De rossznak se mondanám, sőt... jó ez a lemez, egyszerűen nem illünk össze. Én próbálkozok, erősen. De valahogy a banda stílusa vaami érthetetlen ok miatt egyszerűen nem az én ízlésemnek való - és a legszomorúbb, hogy fogalmam sincs miért. 



A dal: 10/8
A lemez: 10/9



2. 업텐션 | UP10TION


 


Hát

Ez

Meg

Mi

?






EZ.NAGYON.JÓ.LETT.


Totálisan meglepődtem. Nem mintha lett volna bármi bajom a fiúkkal, de valahogy... erre nem is számítottam. Nem gondoltam, hogy ez ennyire jó lesz. Megdöbbentem, szó szerint. 


Tisztázzuk: a refrén nem a kedvencem, de csak a vokállal van problémám - az alap csodálatos. Tudom, hogy meg fogom szeretni a dalt, de iszonyatosan. A refrénen kívül pedig, ami olyan 80%-on áll most, és még így is, egyszerűen... egyszerűen... imádom! Valahol mintha némi Vixxet látnék a dalban, nem is tudom.


Nekem nagyon-nagyon tetszik. Olyan jól van felépítve, hogy... áh, ezt elég nehéz lenne kifejezni. Egyszerűen csak betaláltak a szívembe, és alig tudom elszakítani a tekintetem a videóról. És a robothang, ami egyébként halálra idegesít, itt nem igazán zavar, főképp miután élőket is néztem, és tökéletesen megoldható, hogy halljam a fiúk hangját alatta. 


Nekem... ez nagyon bejött. 


Lássuk a lemezt: 





Én most... ne tudjátok meg mit élek át.

Jaj, ez annyira emlékeztet a KPOP régi világára, hogy a szívem önálló életre kel, s táncba kezd. 

Ez valami remek lett. Az a rengetek vokális meglepetés, a sok-sok stílus keveredése. Te jó ég, mikor a Turn Up The Night megszólal, sikoltanom kell - és most nem túloztam. Az a refrén, az az alap és a hangok! Hát milyen fúzió ez? Jaj, nagyon jó lett! Mikor elérünk a refrénhez:







Úr Isten, nekem ez több mint bejön. Szerelmes vagyok. Hű de rég volt már ilyen, meghalok.

Istenem, az egész olyan nagyon jó lett! De a Turn Up The Night is just... makes my heart leaping with pure pleasure. Nem tudom megmondani miért teszik ennyire, de egyszerűen... valami furcsa mágiával tart fogva ez a visszatérés. Olyan boldog, érzelmes, és próbálkozás nélkül erőteljes, hogy csak pislogok... 


A dal: 10/10
A lemez: 10/10 +5


Mára sajnos ennyi lenne. A többi lemaradást is igyekszem hozni, amit tudom (már begépeltem felét / harmadát). 

Ti mit gondoltok? :) 




4 megjegyzés:

  1. Szia! ^^
    Laboum: Te. Szent. Ég. Egyszerűen itt ülök a monitor előtt, és nem találok szavakat. Nem volt elég, hogy a Between us-sal teljesen lenyűgöztek, még ez is. Egy-két nagy cég is tanulhatna abból, mit képesek néha a pénztelen cégek csinálni. Khm. Egyébként én is nagyon szeretem ezeket a nőies koncepciókat, sokkal valósabbak, mint egy-kettő gügyögős dal. (Haha, ennek ellenére több aranyos lánybandát is kedvelek, de ez mégis más.) A Heal song tényleg sikerülhetett volna kicsit jobban, de mégis egy nagyon jó dalról beszélünk, szóval összeségében több mint elégedett vagyok.
    Got7: Hű, tudom, hogy te nem nagyon szereted őket, viszont nekem zeneileg (tagilag is :D) az egyik kedvenc bandám. A címadó dallal nagyjából egyetértek. Jajj istenkém, olyan rosszul esik kimondani, de ez most kicsit csalódás volt. Szép dal, hallom ezt én nagyon, de valamiért nem fog meg a hangulata. Hallgatom, hallgatom, de valamit nagyon kifelejtettek belőle.
    És én is annyira mérges vagyok, a You are miatt! Még mindig nem fogom fel, hogy lehet a legjobb daluk a legkevésbé szeretett/ismert. Ráadásul azt az egyik tag (JB) írta, amiért külön büszke vagyok/haragszom az emberekre. Mondjuk a Lookot is szintén ő írta, de mivel az se lett túlzottan népszerű, az előbbi comebacknél váltottak vissza ,,a címadó dalt mástól kapjuk stílusra". Bár a többi dalt szerencsére ők írják tavaly óta, szóval ennek örülök.
    Viszont az album! Na ezért szeretem én őket. (És most is tapsolok örömömben, tudva azt, hogy ez tényleg az ő zenéjük. - És nem, senki sem néz hülyének itthon.) Három dal mondjuk nem jött be, ezek pedig King, Hunger, Phoenix. Mondjuk az utolsó dalon kicsit csodálkoztam, pont a kedvenc hangom volt az egyik fél (Yugyeom) viszont egyrészt nem tetszik ez a stílus, másrészt szerintem nagyon nem illik a hangszínéhez, még azt is el tudom képzelni, hogy felvétel közben erőltette a hangját. Kedvencet egyenlőre képtelenség választani, de később majd mikor nem lesz ennyire friss élmény, biztos menni fog. :D
    Up10tion: Amint elkezdődött, tudtam, hogy imádni fogom. Fura, nekem pont a refrén a kedvenc részem! :D Na meg a maradék öszes... Az albummal még egyenlőre barátkozom, nem is jó, nem is rossz, majd meglátom mi lesz az eredmény.
    És mire legépeltem ezt a sok gondolatot, már este is lett, szóval szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Először is, köszönöm szépen a kommentet (és bocsánat, hogy ilyen későn válaszolok, de nem kapok értesítőt a kommentekről :( )

      Másodszor:

      Laboum: örülök, hogy neked is tetszett ez a váltás. :) Kifejeztten jól áll nekik, nem is tudom... van bennük valami, amiből süt, hogy kényelmes számukra ez az egész. :) Remélem megmaradnak emellett a stílus mellett. :)


      Got7 = Én annyira nagyon szeretném szeretni ezt a bandát! És fogalmam sincs, hogy miért nem vagyok képes rá. Minden egyes visszatérésnél remélek, de valahogy... nem tudom, tényleg. Pedig bajom nincs velük, egyesével sem, a hangjuk jó, a rapjük is jó. SZóval nem értem. TÉnyleg JB írta? Hát ez most nekem új volt... de tényleg, szerintem az az egyik legjobb daluk, és furcsállottam is, hogy nem népszerűbb. :=( De nekem kifejezetten tetszett!

      Az album egyébként, hogy így többször hallgatom, egyr jobbnak tűnik. Még mindig ugyanazokat a dalokat szeretem, és ugyanazokat kevésbé, de már sokkal jobban csúszik, ezt meg kell hagynom. :)

      Up10tion: Most már semmi bajom a refrénnel. :D De már akkor is szerettem, mikor még csak sejtettem, hogy milyen jó lesz. :D Nekem nagyon tetszik a lemez, hajjaj :D

      Köszönöm szépen a hozzászólást, még egyszer, és szép estét neked is! :)

      Törlés
  2. Szia!
    (A Laboum-ról és az Up10tion-ről még nem hallottam, szóval csak a Got7-ről hoztam véleményt.)
    Got7: Ez nagyon aranyos lett szerintem, és annyira karácsonyi, hogy fáj a szívem, ugyanis imádom az ünnepet. Egyébként értem, hogy neked miért nem tetszik, szerintem sem ez a legerősebb daluk. Szerintem is inkább ajándéknak lett kitalálva, mint igazi ,,visszatérésnek". (Mondjuk a zenei műsorokban is egy hétig voltak.) Ahogy az album is. Nem tudom tudod-e, de ezeket a dalokat (kivéve a Take me to yout és a Can't seet) az ezévi és (azt hiszem) a 2016-os koncertekre készítették a fiúk, sose volt audió változatuk, viszont a rajongók elég sokszor hangoztatták, hogy örülnének neki. Én is örülök neki, nem is kicsit, mert mindegyik dalt imádom. A közös daluk közül a Can't see a kedvenc, a unit dalok közül talán a Think about it, JB hangja miatt. (Viszont a Highert is nagyon szeretem.)
    Szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Először is, köszönöm a kommentet (és elnézést a kései válaszért, de ahogy fenn is írtam, nem kapok értesítőt sajnos.)

      Got7 = itt is el kell mondanom, hogy nem értem mi bajom van. Egyszerűen... mint ahogy megtudtam, azok a számok bejönnek, amiket pl. a fiúk írtak. Mert egyébként szeretem a hangjukat, hallom én, hogy jók... csak valahogy valami félresiklik mindig. De legalább azt elértük, hogy van tőlük kedvenc számom! <3

      Amúgy nem tudtam, hogy ezek tényleg ajándék számok. Ez nagyon aranyos volt tőlük, nem is nagyon hallottam még ilyesmiről ezelőtt. A lemezzel még mindig ugyanúgy állok, de már jobban bejön, mint elsőre. :)

      Szép estét neked is! :) (És köszönöm, még egyszer. :))

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...