Kai és Jennie - Megszületett az év első párja?



Érdekes hírek kaptak szárnya pár órája. Épp csak befejeztük beszélgetésünket Hyuna és E'Dawn kapcsán, máris egy új botrány robbant ki. 

EXO Kai és Black Pink Jennie egy párt alkotnak? 



Az SM szerint igen, bizony így van! Hogy őszinte legyek, nekem tetszik az ötlet, tetszik ez a páros, aranyosak. Na de, ha ennyire semmi bajom a dologgal, miért írok bejegyzést róla? 

Mert ez az egész már megint rohadt gyanús.

Jennie és Kai épp úgy buktak le, mint Baekhyun és Taeyeon (az mondjuk sokkal gyanúsabb volt, szinte beállított fotókkal (kb. már helikopterről készítették őket lol)  + kényelmesen elterelte a figyelmet nagyobb problémákról. Emiatt sokan nem is hiszik, hogy igaz volt az egész kapcsolat.). Ugyanazok leplezték le mind a két párost - akikkel az SM nagyon régóta futó pletykák szerint kapcsolatban áll, jó régóta. (Érdekes 1.0)

De nem akarok feltételezni semmit sem. (Csak szeretném, ha ti ismernétek minden oldalt.) Számomra a furcsa ebben az egészben annyi, hogy míg az SM nyíltan elismerte, hogy a pár együtt van, a YG tanácstalanul vakarta a fejét, s hivatalosan ennyit nyilatkozott: 

"Nem tudunk róla. Utánanézünk." 

Őszintén, hogy lehet ilyen egyáltalán nyilatkozni? Nem szégyellték ezt leírni? "Há' nem tom, de majd megnézem, vagy mit tom' én. Haggyámá he!" Ennél még az is jobb lett volna, ha nem reagálnak, csak ha érdemben tudnak valamit. Kompetencia, már megint, maximum szinten - YG gyermekeim, YG.

+ Mint tudjuk, YG alkalmazza a randizási tilalmat. A 2NE1 esetében ez a debütálástól számított öt év volt - de ez törvénytelennek számít manapság, így azt (elvileg) lecsökkentették három évre. Ami Jennie esetében azt jelenti, hogy 2018 augusztusában lejárt. Négy hónapja. (Érdekes 2.0)

A párosunk a Dispatch szerint már négy hónapja együtt van, a legnagyobb titokban. Ezt is pl. honnan tudják, ha csak egyszer lekapták őket, és kész? (Érdekes 3.0) Négy hónapja kémkednek utánuk vagy mi a franc? Hagyjuk már... - gondolhatjuk. De van erre magyarázat: azt mondták, a képek novemberben készültek, nem igaz?







(Amúgy ez a Sky Garden, ahol randiztak. Itt én is jártam többször, és valóban randihely, gyönyörű.)

Szóval, már novemberben tudták, hogy randiznak, de visszatartották az információt januárig? Miért? 

Sajnálták Jennie-t a saját botránya miatt? Vagy esetleg pont emiatt viselkedett úgy a lány, ahogy? Az ilyen információkat - amennyire én tudom, de persze tévedhetek is - többször is, először a céggel osztják meg, mielőtt az "újságokban" megjelenik. Ez a leglogikusabb, hisz pénz barátaim, pénz! Ráadásnak egy SM (és az inkompetens YG) méretű cégnek kapcsolatban KELL lennie az "újságokkal" - külön embereik vannak erre, és a kapcsolattartásra. Ez alapvető kell, hogy legyen, olyan nincs, hogy nem. Így teszem azt, pénzért meg lehet venni bizonyos infókat, megakadályozni, hogy bizonyos botrányok derüljenek ki, stb.

Lehetséges, és a személyes véleményem szerint a legvalószínűbb, hogy a cégek tudtak is róla, hogy mindenképp ki fog borulni a bili. Ugye az EXO is novemberben tért vissza (kérdéses, hogy Kainak mikor volt ideje randizgatni), és hát kényelmesen megvárta a Dispatch is, hogy promózzák a dalaikat (és ne érje kár az eladásokat, se a díjátadók eredményeit), épp ahogy Jennie is a sajátját, ami szintén novemberben futott be. Milyen kedves ez a Dispatch! Pénzért bárki az.

Pont akkor, mikor a YG és az SM amúgy is közelebb került egymáshoz, s összefogott az MNet ellen (is).

Mi van, ha (és ezt logikusnak tartom) elnémítani nem, de késleltetni tudták a hírek kibukását, némi pénzzel. Akkor egyből megvan Jennie zavaros viselkedésére a válasz. Ebben az esetben már csak YG reakciója különös. Pedig amúgy teljesen összeállna a kép. Kivéve, ha szimplán tagadni akarták a dolgot. (Ezt mondjuk nem tudom, hogy szerették volna, ha a párosunk konkrétan egy ismert randihelyre utazott.) "Há' ottan barátkoztak, no'." Szinte hallom is. (Milyen jól kezelték már az ÖSSZES TÖBBI BOTRÁNYT IS, nem?)

Amennyiben pedig meglepetésként ért mindenkit, amit nagyon erősen kétlek, de tegyük fel, akkor pedig szintúgy inkompetens az egész bagázs (YG), hogy nem tudott arról, hogy az abban az időben aktív énekesnőjük (akik ugye ilyenkor állandóan dolgoznak), találkozgat egy szintén aktív énekessel. Hogy lehet, hogy ilyenről nem tud senki? A kpop előadók NEM mászkálnak egyedül, folyton van kíséretük - az állandó fellépések alkalmával pedig ne mondja már senki, hogy a színfalak mögött se nézett egymásra Kai és Jennie. Ha szerelmes vagy, ezt nem lehet kikerülni. A YG alkalmazottai közül is tudnia kellett VALAKINEK, hogy mi történik. Hihetetlen. 

A másik pedig - ha mégsem tudtak, mi lett volna a normál viselkedés? Kussolni, majd miután megbeszélték mi van, magukra vállalni a felelősséget. Mert most így Jennie-t tolták maguk elé, mintha az egész csak az ő hibája lenne. "Mi nem tudtuk, mit néztek mán'?" (Meg tök logikus, hogy idegenek kb. az első adandó alkalommal lebuktatják és lefotózzák őket, de akikkel Jennie együtt tölti a napjait, SEMMIT se vesznek észre. A lópikulát nem tudott erről a YG!)

Ezzel szemben az SM? Vállalta a felelősséget - azzal, hogy elismerte (nem volt más lehetőség itt), hisz nem egy cégtől vannak, és alkalmuk se lett volna "hivatalosan" baráttá válni + tényleg egy randihelyszínre mentek, késő este, kettesben. Ha pedig a cég elismeri, sőt, majdnem pozitívan kiáll érted, annyit tesz, ők támogatnak, és nekik lehet panaszkodni - mint az énekes felettesének. 

Itt a különbség, kérem szépen. 

Én amondó vagyok, ha együtt vannak, akkor sok boldogságot nekik (szerintem tényleg cukik együtt), és nagyon örülök, hogy hagyják, hogy a cég intézze a dolgot. Több mint valószínű azonban, sajnos, hogy szakítani fognak - egy négy hónapos kapcsolat nem hiszem, hogy kibírja ezt a nyomást. 

Ettől függetlenül természetesen remélem boldogok lesznek, és nem kapnak túl sok gyűlöletet... 


Nektek mi a véleményetek? 

15 megjegyzés:

  1. Imádom, hogy mindig olyan dolgokat mondasz ami eszembe se jutna. Most sokkal másabb már a véleményem. Más szemből nézem, amiért így elmagyaráztad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Aranyos vagy nagyon, de azért várjuk ki a végét, mi lesz még. :)

      Törlés
  2. Erről a négy hónapja együtt vannak, pedig csak egy kép készült dologról csak annyit, hogy mint kiderült van több kép is amik korábban készültek,csak azokat most jelentették meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Igen, erre akartam utalni én is. :) Hogy visszatartották őket. :)

      Törlés
  3. Jaj de birom hogy mindenki védi Jenniet. Nem dolgozik közben meg pasit tart... már tudjuk miért nem a munkát jár az esze. Kurva érdekes hogy Kai nem játszotta magát. Érdekes hogy Hyuna szerinted egy kurva de Jennie meg randizzon csak mi??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nem azért, lehet én vayok figyelmetlen, de sehol sem említette, hogy Hyuna kurva lenne.

      Törlés
    2. Kedves Névtelen, forrásmegjelölést kérek! :D De a viccet félretéve, nem, senki sem mondta, hogy Hyuna kurva lenne. Miért is lenne?

      Másrészt, nem védem Jennie-t, ahogy az előző bejegyzésemben is láthattad. És itt sem azt írtam, hogy jaj szegény, hagyjuk békén, hanem azt, hogy ha tényleg tudtak arról, hogy botrány lesz, akkor az befolyásolhatta a viselkedését. A Kais részhez: Kai azért átesett már ilyenen, nem újdonság számára, és tudja, hogy a cég nem fogja hagyni, hogy tönkremenjen. Neki nincs konkrétan... "mit vesztenie", olyan szinten, mint Jennie-nek. De ez tényleg csak az én véleményem. :)

      Nekochi: neked lentebb válaszolok, mindjárt. :)

      Törlés
    3. Hyunáról semmi ilyesmit nem írt Manami. �� Egyébként Hyuna és E'Dwan konkrétan 9 ember megélhetését vágta tönkre. �� (És mindezt úgy mondom, hogy Universe vagyok, és E'Dawn volt a biasom...)

      De Jennieről nem tudunk semmit, és ahogy látod, az Sm nem hagyja, hogy az Exo karrierje rámenjen, okosan cselekszik. Már csak Yg papának kell normálisabban hozáállni a dolgokhoz, és Jennienek folytatnia a javulást, és a ez a kapcsolat már ezerszer jobban alakulhat.

      Törlés
    4. Sophie: Köszönöm! Örülök, hogy rajongóként is úgy látod, hogy nem akartam megsérteni a párost. Mert nem, nem akartam, csak ahogy említed, nem éreztem fair dolognak a többi taggal szemben az egészet. Ott nem a kapcsolattal volt a probléma. (Szerintem.)

      Remélem valami jó alakul ki ebből, és nem szakítanak, ahogy a többi pár is tette a rengeteg gyűlölet miatt. :/

      Törlés
  4. Őszintén szólva soha a büdös életben nem gondoltam volna, hogy ők ketten együtt lesznek :') Nekem ez nem baj, örülök nekik de szerintem sem fogják sokáig bírni. Köszi, hogy rámutattál olyan dolgokra is amikre mások nem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértünk. :D Valahogy kettejüket soha nem raktam volna össze a fejemben. :D Nekem tetszik a páros, de igen... egy ilyen kapcsolat nem hiszem, hogy ilyen körülmények között kitarthat. De ne legyen igazam! :) Ó, ki tudja mi sül még ki ebből, a végén még tévedek mindenben :D - én köszönöm hogy elolvastad a bejegyzést! :)

      Törlés
  5. Fentebb már kb. mindent leírtam, a bejegyzésed olvasva mosolyogtam, ezek után már nem biztos hogy mindenkinek olyan rossz cég ez az Sm. :D
    (Jó, nem is a legjobb, de na. :D)

    Egyébként elsőre el sem hittem, de tényleg aranyosak együtt! ♡ (És nagyon remélem, hogy ez nem vagy fél évig fog tartani...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Így van! Messze nem a legjobb cég emberileg, azt meg kell hagyni (még ha innen szeretem is a legtöbb előadót, ez igaz) de legalább ilyenkor arra van esze, hogy a "befektetését" védje (júj de csúnyán hangzik ez!). Ha Kai tönkremegy, akkor az EXO is, és kiesik marha sok bevétel. Mondjuk... végül is, nem is baráti kapcsolat kell, hogy legyen előadó és cég között, az is igaz. Legalább ilyen esetekben hideg fejjel tudnak gondolkodni (a legtöbbször). De aztán ki tudja, simán lehet, hogy én tévedek mindenben. :D Én is remélem, hogy kitartanak. (Nem sok reményt fűzök így hozzá, sajnos, de őszintén remélem!)

      Köszönöm a kommentet! :)

      Törlés
  6. Szia:) Mint a legtöbb ember én se gondoltam volna, hogy összejöttek (bár voltak rá utaló jelek, így utólag visszanézve xd) de én abszolút drukkolok nekik, reméljük a legjobbakat. Azért az úgy érdekelne, hogy hogyan ismerkedtek meg, mert gondolom van egy sztorijuk, de igazából, ha meg belegondolok, nem rám tartozik, csak hát kíváncsiság loool. E'Dawnnak és Hyunanak is drukkoklok btw.
    Ezen a YG-n mostanság kiégek rendesen xdddd... nem ez volt az első hülyeségük már de komolyan lol.

    UI: Jó olvasni a véleményedet, meg röhögök egy sort a random beszólásokon:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Én is nagyon kiváncsi lennék, hogy jöttek össze. :D Ha csak kicsit nyitottabb lenne ez a világ, talán kapnánk is rá választ! Aranyos lenne. :D Ó a párosnak én is drukkolok (Hyuna & E'Dawn - nekik van valami "páros neve"?), semmi baj nincs a kapcsolatukkal, aranyosak együtt. Eszemben sincs bántani őket azért, mert szeretik egymást.

      Igen, itt is voltak jelek, így visszanézve, csak az ember bele se mer gondolni ilyenbe. :D Meg valahogy a fejemben Jennie olyan kicsi! :D Nem tudom, hogy miért, de ilyen 16 körül mozog, közben meg már 22. :D Valahogy annyira fiatalnak képzeltem Kaihoz képest! :D

      Köszönöm a kommentet, és örülök, ha feldobott a bejegyzés. :D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...