2018 MANA | ÉVZÁRÓ





Sziasztok! ❤

Ahogy minden évben (jó ég, már 8 éve csinálom ezt!), idén is elkészítettem a saját - kicsit sem nagyképűen MAMA díjátadómat, amit nevemből adódóan (mihez kezdtem volna, ha gimisként mit tudom én, Eufrozinának nevezem el magam?) remekül megoldott MANA nevet kapta. Jó, nem mitha ez bárkit is érdekelne, de na. Ez az első ilyen bejegyzésetek? Akkor elmondom miről is fogunk beszélni. Először is, megtekintjük a kedvenc dalaimat - azokat amikhez klip készült, és azokat is, amikhez nem. Ezek után megbeszéljük, hogy mik voltak az év legjobb mini albumai és nagylemezei (mert szerintem nem igazságos egy minit egy full albummal összevetni), végül pedig megosztjuk véleményünket az év nagy eseményei / botrányai kapcsán. (Ó, tudom. Ezt várja mindenki.)

Tehát kezdjünk is neki!



Kedvenc dalaim, amikhez klip készült:




Kedvenceim, mikhez nem készült klip / nem lettek promótálva:




Ne tudjátok meg, hogy mennyire nehéz volt kiválaszani a dalokat, és sorrendbe állítani őket. Komolyan, mintha egy ikerszülést hevernék ki, úgy érzem magam.


Nos, nekem ők lettek a kedvenc dalaim. Nektek? :) 

Na de, tovább a lemezekre!



Az év legjobb mini albumai:


Az én jelöltjeim közé csak olyanok kerülnek be, amiken minden egyes dalt jónak tartok. Már csak a jelölés azt jelenti, hogy egy 10/10-es lemezről beszélünk. Mindenhol összesen öt szabad helyet adtam meg (így is sok választási lehetőség maradt). Higgyétek el, ez egy nagyon nehéz munka, kiválogatni még ezt az öt-ötöt is, mert rajtuk kívül is jelentek meg remek anyagok - ahogy azt tudjuk mind. Akiket kihagytam, nem megsérteni akarom (mert szeretek még sok lemezt), de én ezeket szerettem a legjobban, vagy épp ezeket tartom remek minőségűnek. De mint tudjuk, ez csak személyes vélemény, semmi több, nem egy hivatalos lista. Arról fogalmam sincs, miképp választottam ki az első helyezettet - hisz eleve felkerülni a listára, felér szinte a győzelemmel. 


HÖLGYEK:

WJSN - WJ Please

BLACK PINK - Square Up

DREAMCATCHER - Alone In The City



A kedvenc mini albumom pedig: 




Személyes kedvenc. Minden dalt imádok - ez az év legjobbja számomra. Furcsa, hogy kb. nem is hallottam róla, de így senkitől, hogy a legjobbak közt emlegette volna. 


URAK:

FT ISLAND - What If

STRAY KIDS - MIXTAPE


MONSTA X - The Connect

MYTEEN - F;uzzle





Őszintén, nagyon szomorú vagyok, hogy kb. senki se ismeri a fiúkat. Komolyan, nem értem. :/ A debütáló lemezük egyszerűen ZSENIÁLISRA sikeredett, és ez talán még annál is sokkal jobb. Sajnos azonban, ahogy a SNUPER (egy másik nagy kedvencem), ők is hamar fel fognak oszlani, érdeklődés hiányában.

Ez kajak fáj. 😆 Mármint, kb. tökéletesen a nekem megfelelő zenét játszák, remek szinten, és akkor... fel kell oszlaniuk. Na nem baj, először úgyis rákapnak valami másik stílusra, aztán meg búcsút inthetünk. (Remélem nem így lesz, de sajnos a tendencia azt mutatja.)

Sóhaj.



Az év legjobb teljes albumai


Hölgyek:

RED VELVET - The Perfect Velvet

BOA - Woman

YOON MIRAE - GEMINI II

DIA - Summer Ade

Davichi - &10


Az én nyertesem:



(Meglepődtetek, mi?)

Őszintén... mindenféle elfogultság nélkül választottam. Az egyetlen album, amit tömérdek alkalommal végig tudok hallgatni az elejétől a végéig.


Urak:

SHINHWA - Heart


VIXX - Eau De Vixx




Itt nagyon nehéz volt a döntés. Talán a legnehezebb. Mind 10/ 10 (jó midnen kategóriában azok), és egyszerűen... két hetet ültem rajta... 
Nos, ezek voltának a kedvenc lemezeim. Nektek? :) 
Feloszlott bandáink idén: 
  • Bestie
  • Fiestar
  • Homme
  • JBJ
  • Melody Day
  • Rainz
  • Secret
  • SSAW
  • Stellar
  • Tahiti
  • The East Light
  • Triple H
  • Trouble Maker
  • Uni.T
Ami innen szíven ütött, először is a Bestie, majd a Fiestar - zseniális bandának tartom őket. Mindig megdöbbent, hogy alig akadt rajongójuk. Életem egyik legjobb lemeze a Black Label... A másik a Stellar. Jobban nem is sajnálhatnék egy bandát. Extrém tehetséges lányok, akiket a cégük egy iszonyatos koncepcióba kényszerített. Most senki sem fog emlékezni arra, milyen hangja volt a lányoknak, vagy jó zenét csináltak-e. Nem, mindenki a seggvakaró táncra fog csak emlékezni, a Marionette klipből. Szomorú.





Ó, itt a The East Light. Az év egyik legnagyobb botránya. Kibukott, hogy a fiúkat már négy éve fizikailag bántalmazzák a cégnél. Képpel és hangfelvétellel bizonyítva. Mi is történt? Ütlegelés kézzel és baseball ütővel (WTF) amit a "ha elmondjátok a szüleiteknek, megöllek" fenyegetés követett, vérző fejsérülés, a próbák alatt, ha hibát követtek el, előfordult, hogy gitárhúrral fojtogatták a tagokat... nos igen. (Gondolom ténylegesen senki sem lesz elővéve, mert hát ez így szokott lenni.) A banda feloszlott, a szerződések megszűntek... és ennyi. Sajnálom, nagyon szerettem őket. És tudjátok mi a legnagyobb baj? Még csak meg se lepődtem...  
Na akkor, a többi botrány:


Hyuna és E'Dawn


Az év talán legnagyobb botránya Hyuna és E'Dawn kapcsolatával robbant ki. Szerintem tudtok mindent a dologról, így teljesen felesleges leírnom részletesen mi történt, így inkább a saját szemszögem mutatom be (amivel természetesen nem kell egyetérteni, sőt, minél több vélemény él, annál jobb a helyzet, mutatja, hogy gondolkodunk! :) ). 

Ugye a lényeg annyi, hogy Augusztus másodikán kirobbant, hogy a pár együtt jár - erre a "vádra" a CUBE tagadással reagált. --> Ezt pedig helyesen tették, a saját szemszögükből nézve mindenképp. Ezzel nem csak magukat, de az érintetteket is megvédték (ami eleve meglep ettől a cégtől). Mind tudjuk, hogy koreai rajongók és előadók kapcsolata teljesen más, az egy egészen különböző világ (szó szerint), és tekintve, hogy a Pentagon épp csak felfutott, nem kockáztathatták az EGÉSZ BANDA sikerét, és megítélését. Mert itt hiába mondjuk, hogy nem szabad ilyenért büntetni teszem azt E'Dawn-t, de itt nem csak róla volt szó, hanem az összes többi bandatársa életéről, és kemény munkájáról. (Csak azt így mintha mindenki elfelejtené.) Emiatt is dühösek a rajongók. 

A másik pedig az, hogy ezek az előadók szerződésben állnak a céggel, és ha a szerződésük kiköti, hogy nem randizhatnak, és mégis megteszik, az ugye szerződésszegés, ami bűncselekmény. Plusz, mint tudjuk, az idolok tisztában vannak azzal mit írnak alá önszántukból, ezt vállalták, ennyi. A szerződésszegés pedig komoly bűn is lehet, ha ilyen fordul elő, akár börtönbe is kerülhet az ember. Ez persze nevetségesen hangzik ebben az esetben, hisz, ki került börtönbe, mert randizik? Igen, ostobaság, de ettől még ugyanúgy bűncselekmény. Emellett, oké, börtön nem lesz, de nem kell csodálkozni, ha a kulisszák mögött eltiltják őket a fellépéstől, és akár albumuk se jelenhet meg a koreai piacon. Mert ezzel szó szerint megkárosítják a céget, az egyes előadóba fektetett pénz eltűnik, és itt pl. a banda hírneve is csökken a balhé miatt, ami szintén pénzkiesés - nekik, és mindenkinek aki az adott sztárral dolgozik. 

És ezt úgy mondom, hogy szerintem is engedni kellene őket randizni. De ez egy munkahely, és csak mert nekem hirtelen nem tetszik a szabályzat, nem rúghatom fel, amikor csak akarom. Ilyet akkor se tehetünk, ha idolok vagyunk. Minket is úgy kipenderítenének a munkahelyünkről, hogy csak na. Csak minket nem sajnálna senki.

Tehát, vissza a témához: a cég (nagyon helyesen), letagadta a kapcsolat tényét. 

Másnap a két érintett mégis megerősítette azt, ráadásul elmondták, hogy már két éve együtt vannak titokban. Erre persze vérszemet kapott a cég, és a rajongótábor is. Nem meglepő módon. Mi máshogy gondolkodunk (ami teljesen természetes) - de azért ismerünk mi is őrült rajongókat. Mi volt (elég rég) pl. a Tokio Hotel, vagy a (nem olyan rég) a One Direction nevű bandákkal kapcsolatban, vagy akár egy Jusin Bieber kapcsán? Ismerjük mi ezt, és nem is kell messzire menni, még a magyarok közt is akadnak olyan KPOP fanok, akik totálisan kiborultak ezen. De kinn teljesen más kapcsolat áll fenn előadó és rajongó közt, ez ne feledjük! Mivel a rajongók fizetnek, bizonyos szolgáltatásokat kapnak; találkozók (ahol kb. pasidként viselkednek veled, flörtölnek is röviden, folyton szivecskéket dobálnak, csókot, meg kacsintásokat, azt mondják hívjuk őket "oppának", meg hogy "mi leszünk a pasijaid"... ez hogy hat a kislányokra? Itt nem csak a rajongók a hibásak + ezek a fiatalok nem úgy nevelkednek mint (pl.) mi. De mivel ők és az idolok is ismerik ezt a rendszert, egyenesen ostobaságnak tartom, hogy bevallották a kapcsolatukat - nem, inkább, hogy így tették.

Persze, ha nem kezdi el valaki, akkor nem lesz semmi. Ez igaz. De ezt tényleg úgy kellett, hogy közben egy egész bandát kockára teszünk? Nagyon sok koreai kommentben olvastam, hogy ezt ők is (és én is) nagyon önzőnek tartják, mert még ha szólóban lennének mind a ketten, oké, kockáztatják a saját karrierjüket, rendben. De hogy egy egész bandáét... az egy kicsit sok. 

A másik, amiről nem hallok itthon semmit, hogy miért is borultak ki ennyire (mert a Pentagon annyira még nem egy híres banda, őszintén). A koreai rajongók állítják, hogy Hyuna és Junhyung párkapcsolatban voltak, majd a hölgy közben belehabarodott mostani kedvesébe, és összejött vele, mielőtt kilépett volna előző kapcsolatából. Tehát megcsalta. Ez persze nincs megerősítve, így minősíteni nem akarom, de ez Koreában kb. "köztudott tény" (hogy együtt voltak), és most, hogy elvileg 2 éve jár együtt E'Dawn és Hyuna, ugye aki visszaszámol... Én ezt a pletykát nem reklámozni akarom, nem mondom, hogy igaz, de azért nem árt ismerni minden oldalt, mert koreai kommentek közt sok ilyet olvastam. Szóval nem, nem mondom, hogy ez igaz, ne értsetek félre, csak le akartam írni ezt is, hogy tudjatok mindenről. 

Az én véleményem? 

Ebben a helyzetben, a cég helyében én is kirúgtam volna mind a két énekest. Egyrészt: én, mint vezető, az Ő FŐNÖKÜK, azt mondom, hogy "nem járnak", akkor lesznek szívesek nem ellenem beszélni már másnap, csak mert "így tudnak a rajongóik szemébe nézni". Nagyon érdekes, az elmúlt két évben is kivételesen közelről néztek a rajongók szemébe. Ha a beosztottam engem hazudtolna meg, csak ezért kipenderíteném - és most koreai szemmel mondom ezt, az ő helyzetüket nézve. (Ha egy itthoni botrányról lenne szó, más lenne a véleményem.) 

Másrészt. Tudták, hogy ez fog következni. Nincs olyan Isten, hogy nem tudták, miféle balhéval fognak szembenézni, Hyuna ráadásul nem az első ilyenben vesz részt. Nem mondom, hogy az előző az ő hibája volt, de tény ami tény, neki főleg tudnia kellett, ez mivel jár. Akkor most nem kell háborogni, hogy kirúgták. Szerencséjük lesz, ha a cég engedni fogja (a háttérben), hogy fellépjenek zenei műsorokban akkor is, ha saját céget alapítanak. Nézzétek csak meg Jessica esetét, akinek ráadásul sokkal több pénze és nagyobb hírneve van, mint párosunknak, mégis... képtelen érvényesülni Koreában. Akkor ők? Lehet, hogy szerencséjük lesz, lehet hogy nem - én a nem felé hajlok. A másik meg, hogy... Hyuna még rendben is van, ő eleve szólóban nyomja, meg van alapozva a karrierje... na de a kedvesének? Mi van, ha fél év múlva szakítanak? Akkor mi lesz? Remélem megérte. 

Ne értsetek félre, igaz, hogy ezzel elindíthattak valamit. De. Emlékeztek még Baekhyun és Taeyeon botrányára? Óriási volt! Sokkal nagyobb, mint ez (azért a Pentagon hírneve meg se közelíti az EXO-ét, és Hyuna se számít akkora sztárnak, mint az SNSD - bár azért elég közel van meg kell valljam), mégis, az érintettek tudták, miképp kell viselkedni, és nem saját maguk jelentették be, hogy "hello, boldog vagyok". Miért? Ha egy kevéssé híres fiúról lett volna szó, még oké is lett volna, de Baekhyun... A cég ott tette amit kellett, elsimította az ügyet (mind azt hiszünk az ügyről amit akarunk, tény, a dolog megoldódott, és mind a két énekes karrierje virágzik!), és ITT IS jól cseledett a cég. Itt a párosunk tévedett. 

Most tudom, azt gondoljátok, hogy elment az eszem. Pedig nem. Én amellett állok, hogy a sztárok randizhassanak, és szerintem is embertelen megtiltani ezt nekik - de ez egyelőre így van. A két érintett pedig tudta ezt. Megértem őket, persze, mert meg. De inkább a céggel kellett volna mindezt megbeszélni, nem akkor hüledezni, mikor az már nem tudja megvédeni őket (inkább a fitalúrra gondolok) - mert a cég TUDOTT a kapcsolatról (olyan nincs, hogy nem, 2 évig ezt nem lehet titkolni azok elől, akikkel együtt élsz), és mivel érdekében állt, hogy az ne tudódjon ki, vigyáztak is a titoktartásra (és jól is ment 2 évig). Sajnálom, de ha gondolkodás nélkül a busz alá tudták dobni a többi Pentagon tagot is... az egy kicsit erős. Főleg Koreában. Nyugaton persze ez máshogy zajlana, de ne feledjük ez nem a mi hazánk, és nem a mi szabályaink. 

Tehát itt a céggel értek együtt, akik kb. károsultként jönnek ki ebből. Reméljük a Pentagon-t ez az egész nem viseli meg túlzottan - pedig egy tagvesztés akár a véget is jelentheti, emlékezzetek szintén az EXO esetére... mennyi rajongó hagyta el a bandát? Reméljük itt nem erről van szó. 


Innentől sok sikert nekik, őszintén. De úgy vélem, ezt egy picit még fontolgatni kellett volna. 

JENNIE LUSTASÁGA



Az egyik olvasóm hívta fel erre a balhéra a figyelmem, mert egyébként nem igazán értesültem róla. Na most, ezt a dolgot nehéz megítélni. Igen, jól látszik, hogy a hölgy a szólójába mindent belead, a többi dalt félszívvel csinálja csak. Ezen nem nagyon van mit magyarázni. 




Mentség az, hogy unja, hogy ugyanazokat a dalokat kell előadni? 

  • Talán a többi tag nem? Na meg persze a nézők sem, akik k.va sokat fizetnek a koncertért.

Mentség az, hogy magánéleti problémái vannak?


  • Mármint, csak akkor, ha nem a szólóját kell előadni?

Mentség, hogy megsérült?

  • Ez a furcsa sérülés is csak a szólón kívül jelenik meg.



Igen, mindenki jól láthatta mi történt, tagadni felesleges. De ez nem teljesen újkeletű. Jennie már korábban belekezdett ebbe a "lazábban tolom az ipart" dologba - csak most borult ki ténylegesen a bili. Az nem mentség, hogy megunta a számokat. Sajnálom, mások is megunják. Ez egy ilyen ipar. Ha már ilyen "fiatalon beleun", az egy másik probléma. De legalább egy koncerten, ami ugye marha drága, megjátszhatná, hogy élvezi. Sajnálom, de ez a munkája. Ezen nincs mit magyarázni.


Ezt úgy mondom, hogy szeretem a lányt.


A másik: "motion sikness" betegsége miatt nem tud intenzíven mozogni. Ezt ki is lőhetjük, mert a szólóját teljes erőbedobással képes előadni - és YG soha bele se rakta volna a bandába, ha ez a "betegség jelen van" - ráadásnak, (és most ne haragudjatok BP rajongók), szerintem a koreók se olyan nehezek, hogy belehalnának. De ez csak az én véleményem.


Igen, ez egy szomorú tény. DE az is, ami most már megy. Most már szó szerint terrorizálják a lányt. Megértette - eljutott a hír a YG-hez, ugyanis a cég utasítására leszedték YT-ról a "Jennie lusta?" c. videót. Megértem a rajongók felháborodását, főleg azokét, akik pénzt adtak ki a koncertre. Nekem is pöszén esne, ha a kedvencem ilyet művelne. De mivel a cég foglalkozik ezzel, tudjuk, hogy dolgoznak az ügyön. Próbáljunk lenyugodni egy kicsit, mert amit sokan csinálnak az tényleg terrorizálás, lelki bántalmazás. Megértette, higgyétek el, a vezetőség BIZTOSAN tett lépéseket.

Legyen elég! Ha az emberek tovább folytatják a kegyetlen viselkedést, már fel se fog tudni állni szerencsétlen lány, és ez az egész bandát befolyásolja majd. Nem tudjuk mi van a háttérben - még ha világosnak is tűnik, hogy Jennie nem ad bele mindent. Felháborított a rajongókat, rendben. De most már a többi idolnak kell mellé lépni, hogy a műsorok alatt ne kiabáljanak ocsmányságokat - lájátok hogy szinte leszalad a színpadról? Elég legyen. Attól, hogy hibát követett el, még nem kell keresztre feszíteni. Mindenki azt gondol amit akar, én is azt teszem. De ez egy picit sok azért. Lehet, hogy ellustult, igen. De az is lehet, hogy tényleg gondjai voltak (vagy esetleg a többi taggal volt problémája, ez is megeshet), de most úgy érzem, átléptünk egy bizonyos határt. Egyrészt ott kezdődik a baj, hogy YG is piedesztára emelte a lányt, már a kezdetekkor. Olyan nyilatkozatok, hogy "Jennie a YG titkos fegyvere", és tőle várnak a legtöbbet... nos, igen. Eleve olyan szintre emeli a lány, amit nem biztos, hogy sokáig meg tud ütni. 

Megértem a rajongók felháborodását, de ne nyugodjunk meg, és várjuk meg, hogy mit hoz a következő visszatérés! Ezzel csak rontunk a dolgon. 



Azt hiszem ez a két olyan dolog lenne, emiről specifikusan kikértétek a véleményem. Akkor hát, most ennyi lenne. :) Ti mit gondoltok? :) 


14 megjegyzés:

  1. JAJDEVÁRTAM!!!! NEKED KELLENE SZEDNI A JELÖLTEKET A MAMÁKRA IS!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon aranyos vagy! :D A műsor népszerűsége egyből nulla alá csökkenne, de na, legalább megpróbálam volna. :D

      Törlés
  2. Ennél szarabbat még nem láttam. Hülyeség az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Manami, nem akarsz a kommentekre is tetszik, nem tetszik opciót rakni? :D

      Névtelen, annyi értelem van a kommentedben, hogy elájultam... Legalább egy indoklást írtál volna...

      Törlés
    2. Dóri: hidd el, néha megfordul a fejemben, hogy kérvényezek egy ilyet a bloggernél. :D

      Névtelen: nem baj ha nem értesz egyet, csak akkor mondd el miért. :)

      Törlés
  3. Áh imádlak, nem hittem volna, hogy valakinek teljesen ugyanaz a véleménye a Hyuna és E'Dawn dolgoról, mint nekem... és de! Iszonyat felelőtlennek és önzőnek tűnt, amit tettek. Engem leginkább a nyugati (köhm amerika) rajongók idegesítettek fel, akiknek egyszerűen fogalmuk sincs erről a bizniszről. Csak oppa helyes és wá, sé Justin Bieber is randizik, akkor oppa miért nem? Ráadásul Hyuna akkora hősnek lett ebállítva egy-két platformon... nem is értettem. Sikítanom kellett.

    Változásra szükség van, mert emberekről van szó. Joguk van szerelmesnek lenni, és ez a 'rajongók a barátnőim' témát el kell hagyni szépen lassan. De nem így. Ezzel csak egy kirívó, újabb elbukott botrány lesznek, nem pedig reformerek. Sajnálom, mert ha engedik, hogy a Cube tegye, amit tenni kell, sokkal jobban kijöhetett volan ebből mindenki, és talán szépen lassan el is indulhatott volna a változás.

    Öröm volt újra olvasni, boldog újévet kívánok neked!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Örülök, hogy egyetértettünk. Persze, nehéz téma, és nem is baj, ha mindenkinek megvan a maga véleménye, de az, hogy Hyuna hősnek számítana, kicsit erős. Ha esetleg egy nagy céghez sikerül leszerződniük, lehet valamennyi esélyük, de nagyon nagyot kockáztattak - és sajnos nem csak a saját karrierjüket.

      Remélem sikerrel járnak, de nehéz lesz... Egyetlen esély, ha egy nagy cég felveszi őket - vagy ha valami nagy csoda történik - történjen, nem sajnálom tőlük... de egy kicsit felháborított ez az egész.

      Örülök, hogy itt jártál! :) Neked is boldog új évet! :)

      Törlés
  4. Szia!
    Oké, a lányoknál ugyanazok a kedvenc minialbumjaink, a Dreamcatcher kivételével. Én oda Twice Yes or Yes minijét tenném. :D Azon nagyon sokat gondolkodtam, hogy Aoa vagy Blackpink, de mivel az előbbi lányoktól több dalt kaptunk, ők ,,nyertek".
    Fiúknál a What If, Mixtape és a F;uzzle (Egyébként nem igazán hallgatok kevésbé népszerűbb bandákat, de a véleményed miatt júliusban megkerestem az albumot, és wow. Kifejezetten bejött.) megegyezik, viszont az utolsó két helyre én a Got7 Eyes On you, és Seventeen You make my day albumját tenném. 
    A győztes pedig a Myteen lett, mert iszonyatosan megleptek. (Pretty.♡)
    Na, hát nagyalbumokkal még annyira sem vagyok tisztában, mint a kicsikkel. (mondjuk ebből kevesebb is jelenik meg.) Ezért egybe szedem a fiúkat és lányokat, a kedvencem pedig a Got7 Present : You-ja.

    Végre. Valaki egyetért velem. Nem szeretem a Cubeot, (lol, ki szereti őket? :D) de én is ugyanezt tettem volna. Szinte minden az ő érdekükben (is) történt, erre ők konkrétan hátba szúrják a céget, és ott hagyják őket a fenében. Mondjuk ettől függetlenül a Cubenak még mindig van egy Soyeonja, szóval egyáltalán nem gondolom, hogy el lesznek veszve. És E'Dawn... Ennek a srácnak biztos megérte? Tönkrevágták a Pentagon karrierjét, és közel sem biztos, hogy a kapcsolatuk örökké tart... Persze, én remélem boldogok lesznek, de ha ennek vége vajon szerencsétlen srác mihez kezd majd?

    Jennie, Jennie... Jisoo orrhangja után (tudom, hogy orrhangja van, de annnnyira tetszik :D) a második kedvenc hangom a bandában. Szóval szeretem őt, nem is kicsit. Viszont amit tesz (vagy éppenséggel amit nem) az tagadhatatlan. S az eddigi találgatásokból a mentség sem sok. Bár, én ahogy figyelem, (meg eddig figyeltem) az a sejtésem, hogy mentálisan sokkal gyengébb mint a többi tag. Az okát már nem tudnám megmondani, de az is tisztán látszik, hogy olyan kis bújós, édes, szeretetre éhes. (az utóbbi mondjuk valószínűleg igaz az idolok minimum felére.) Lehet egyébként, hogy zavaros amit itt összehordtam hirtelen, de a lényeg az, hogy a csajjal valami nem kóser. :D
    Boldog új évet előre is! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) :)

      Ó, nem tetszett a Dreamcatcher? Na nem baj, majd legközelebb! :) Annak mondjuk kifejezetten örülök, hogy a Myteen albuma megtetszett! Fú ez nagyon meglepett, és tök boldog lettem. :D Beteg vagyok, szóval ithon ülök az ágyban. :D De ez feldobta a napom. :D Hmmm a Seventeen albumán én is gondolkodtam, fontolgattam is, de ezeket többször hallgattam meg. :/ (Mármint nem tudom minek raktam ide ezt a szomorú fejet... :D)

      Így van. A céget a CLC miatt különösen utálom (a GIDLE (már annyira unom, hogy sose tudom eltaláni a nevüket, hogy egyben írom :D) is remeghet, mert a végén őket is elcseszik)... de itt, szerintem tényleg jól csinálták amit csináltak. Hyuna karrierje akár be is indulhat (ha sikerül céget találni), és ha duóban indulnak, akár működhet is a dolog. Nem sajnálom tőlük, de ez baromi önző dolog volt azért... Leginkább a Pentagon tagokkal szemben. Persze nem akarok ítélkezni, nem voltam ott - de az ismert infók alapján csak ezt tudom mondani.

      Én is nagyon szeretem Jenniet, őszintén megmondva, ez sem befolyásolt túlzottan. Én úgy vélem hibázott, mert akármi van is, legalább a konncertet végigcsinálhatta volna - már a második számnál "kimerült", de a később a saját számánál már mintha semmi baja se lenne. Nem tudom mi volt a háttérben, de nem csodálom a felháborodást. De ami most folyik, azt kicsit már sok. A cég vette az üzenetet, biztosan cselekedni fognak most már. Bízzunk benne, hogy Nem, nem zavaros, értem mire gondolsz egyébként. Simán lehet, hogy ez is benne van a dologban! Háát, sajnos sokat nem tehetünk, várjuk meg mi lesz a kövekező visszatérésnél. :) :) Hátha! :)

      Neked is boldog új évet! :) :)

      Törlés
  5. Szia, nagyon köszi a bejegyzésért! :)
    Igazából többnyire egyetértek veled az albumok rangsorolásában, és a botrányokról való véleményedről is.
    Arról igazából nem is tudtam, hogy Jennienek ennyire durva a helyzet koreában. Azt tudtam, hogy sok utálatot kap(külföldről is) de amit te említettél(hogy lesiet a színpadról) arról nem tudtam. Mindenesetre remélem YG papa intézkedett, és biztos vagyok benne, hogy Jennie bele fogja adni magát a következő évbe.
    Mellesleg Boldog Új Évet minden Kpop fannak! :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én köszönöm, hogy elolvastad, és elmondtad a véleményed. :)

      Mostanában, ahogy hallom, elég durva a helyzet. Nekem egy-két felvételen (pl. mikor ő és Mino voltak valamelyik műsorban, nyerésre álltak, de végül Mino nyert (most ezzel baromi sokat segítettem gondolom. :D), a lány nagyon zaklatottnak tűnt (amikor épp nem játszotta magát), és alig várta, hogy lesiethessen (egyből szélre rohan, hogy levonulhassanak)... lehet, hogy csak én látom így, de mikor mosolyog is (mert muszáj ugye), amint elfordul (pl a kamera is), olyan arcot vág... de... megkeresem most már :D https://www.youtube.com/watch?v=r-Zc0HRYYVE Már a Red Velvetes Irene állt mellé (én úgy hallottam), hogy csitítsa a helyzetet, és békén hagyják. A koreai fanok nagyon durvák tudnak lenni, nagyon sokáig elmennek, történt már ilyen ugye a "régi" kedvenc bandámmal is. (Amúgy, most így visszanézve a videót, Sehun milyen otromba-unott fejet vág Mino dala alatt. :D)

      Hibázott, ezt nem lehet tagadni, de szerintem várjuk meg mi sül ki a dologból. Remélem javulni fog a dolog, mert ha nem itt kitör a hatodik világháború - és jogosan.

      Köszönöm szépen, hogy olvastad a bejegyzést, és itt voltál! :) :) Neked is boldog új évet!! :)

      Törlés
  6. És itt az új botrány az Új Évre: Jennie és Kai randiznak (vagy randiztak valamikor). A képek amik kikerültek róluk, elég hihetőnek tűnnek. Én sokkot kaptam annyi biztos. :D

    VálaszTörlés
  7. Azóta már meg is erősítették a hírt, hogy igaz :D De elég furcsa ez nekem, azt hittem jobban titkolják az ilyet. :O

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...