컴백 시간! Pt. 1 보아 | 엑소 | 트와이스 | 구구단 | 제니 | 엔시티 127 등등...



Sziasztok!

Az előző bejegyzésemben már meséltem a távollétem okairól, így most azzal nem szaporítanám tovább a szót. Ez csak az első része azoknak a visszatéréseknek, amiket átnéztem. A második felével is igyekezni fogok (amik pedig a héten jöttek ki, a hét végén lesznek kibeszélve, ahogy azt szoktuk eredetileg is). :)

Ma róluk beszélünk: BoA, EXO, Weki Meki, Gugudan, NCT 127, TWICE, Jennie, April.



1. BoA






Igazából, BoA-nak megvan az a különös tulajdonsága, hogy minden dala egy bizonyos stílusba tartozik, mégis kivétel nélkül meglepetést okoznak. Itt pl. hallom a régi dalait is felcsendülni, az új hangzás mellett is. BoA, akármi legyen is épp a divat, tényleg hű marad önmagához. Ezt pedig nagyon szeretem benne. 

A számot első hallásra (ahogy a legtöbb dalát) nem szerettem. Furcsa volt, és idegen a fülemnek. Aztán elsőre az alap, a basszusgitár fogott meg, aztán pedig a refrén, szép lassan. Most már nem igazán mondhatnám, hogy ki tudom verni a fejemből. Az a baj, hogy ez általában mindig így alakul az Ő esetében, így kicsit nehéz valami meglepőt mondanom. Komolyan. BoA soha az életben, amitóta rajongó vagyok, nem okozott csalódást. Az kifejezetten tetszett, mikor a Girls on Top sor jött, ő pedig annak a táncát járta. ❤

A klip nagyon tetszett, rengeteg utalást kaptunk: Janet Jackson, Lady Gaga, Madonna, Ariana, Beyonce, Madonna, Ocean 8 → Ezeket ne kopizásként tessék érteni, BoA „felsorolt” olyan nőket, akik befolyásoló erővel bírnak (na meg elég ikonikusak), semmi több – a dal épp arról szól, büszkének kell lenni arra, hogy nők vagyunk.

Hallgassátok, egy-két alkalom után durván belemászik az ember fülébe.


Na de, itt az album: 





Azt hiszem nem fog meglepni senkit, mikor azt mondom; nekem ez az év lemeze – eddig. Az év összes lemeze közül, ezt szeretem a legjobban. Hihetetlen, hogy milyen minőséget kaptam, minden dalt szeretek. És itt most nem csak a „jó” számokról van szó, mindegyik mélyebb szinten „felel meg”, ezeket hosszú távon vagyok képes szeretni, akár évekig – ahogy az a hölgy Kiss My Lips albumának esetén is történt. Őszintén mondom, erre megérte várni.

Itt, kérem szépen, nem tudnék egy darab dalt felhozni kedvencként megnevezve. Temérdek stílust felfedezhetünk, szépen popba hajlítva. BoA-ra annyira jellemzően belesimítva a lemez alaphangulatába. Vannak régebbi kort idézők (mármint BoA karrierjének korszakairól beszélek), mint pl.: Little More, Good Love és az If, a kétezres éveket idézők: You & I. Encounter, és az Irreversible, aztán a keverékek: No Limit, Woman, és az I want you back. 

Viccet félretéve, mindenféle elfogultság nélkül mondom. Ez a legjobb lemez, amit ebben az évben hallottam.

Tessék meghallgatni, ezzel csak nyerni lehet!


A dal: 10/10
A lemez: 10/1000



2. TWICE







Őszintén megmondom, és ahogy a kommenteket olvasom, ez nem a legnépszerűbb vélemény, de nekem nincs semmi bajom ezzel a dallal. Szerintem hamar belemegy az ember fejébe, ezúttal a szöveggel kapcsolatban sincs különösebb kifogásom. 

Nem mondom, hogy órákig fogom hallgatni a számot, még csak a kedvenc dalom se lesz tőlük, de szerintem nem rossz szám. Aranyos, vidám és nagyon jpop. Akár egy anime openingje is lehetne. 

Na most, azzal mára már tisztában kell lennünk, hogy a TWICE nem a zenészi mélységet reklámozza, se zeneileg, se szövegileg. Ezzel szemben remek idolok, szórakoztató a fellépésük, nincs különösebb baj a hangjukkal (persze akadnak nem túl stabil hangok, de ez egy kpop bandában nem meglepő), csinosa, és fülbemászó dalokat hoznak nekünk. A népszerűségük megkérdőjelezhetetlen, és hiába tiltakoznak sokan, ez nem most fog megváltozni. Amíg pedig a népszerűségükön csorba nem esik, ezt a stílust láthatjuk tőlük, folyton. Úgy ám, ez már csak ilyen. És miért ne lenne? Itt van több millió ember, akinek ez bejön. Akkor miért változtatnának bármin is? 

Viszont, amellett, hogy nincs vele különösebb bajom, egy picit bajban is vagyok, ugyanis szeretni se szeretem igazán. Hallom, hogy jó, fülbemászó, de egyszerűen nem érzek vágyat arra, hogy én ez most egymás után, ki tudja hányszor végighallgassam. 

És hogy ez most mennyire jó, azt nem tudom.

A klipről annyit tudok elmondani, hogy a szokásos. Nagyon jó minőség, drága videó - viszont a videó elején, mikor a lányok a szemüket meresztgetik, azt hittem kinyomom őket. 😂 Nem tudom, hogy ez most szemétség-e, de nekem iszonyat nevetségesnek tűntek.

De itt van az album: 



Most már tényleg azt fogjátok hinni, hogy én valami TWICE utáló vagyok (ami persze nem igaz), de… nekem ez is olyan, mint a többi. Mintha a lemezek (amiket nagyon durva gyorsan termelnek ki magukból), kezdenének egy kicsit összefolyni. A dalok itt is jók, semmi bajom nincs velük, aranyosak és fülbemászóak, de… nekem ez most már nem biztos, hogy ténylegesen elég lesz tőlük. 

Ezt sajnálom, mert az első két évükben nagyon szerettem a dalaikat, aztán meg felváltva, vagy bejöttek, vagy nem. Utoljára a Likey tetszett nagyon, szóval várok még egy kicsit, hátha.



A dal: 10/8
A lemez: 10/8




3. GUGUDAN





Öhm. 

Oké. 

Hát.

Ez felháborítóan jóra sikerült. 




Itt ülök, és már hetedszer hallgatom újra a számot. Én nem tudom mi van velem, de egyszerűen valami iszonytató varázslat tart fogságban. Ez a dal valami eszméletlenre sikeredett. 

Nem csak egy vagány számról van szó, de egy szórakoztató és szexis is dalt is kapunk, néhol hangyányi cukisággal megspékelve. – őszintén megmondva, mintha egy f(x) számot hallanék. Lehet, hogy csak képzelem, de komolyan, mintha csak egy f(x) szám kelt volna életre. Azt tudjátok, hogy az f(x) hatalmas kedvencem, főképp az egyediségük miatt, így hát nyilván sejtitek, hogy ezt a számot is keblemre ölelném legszívesebben. 

A hangok nagyon is rendben vannak, még ha használnak is effekteket, nem viszik túlzásba és nagyon kellemes hatást kapunk. Emellett a háttérben hallható erőteljesn vokál valami pazar! Ez úgy jó, ahogy van! 

A klip kicsit furcsa lett nekem, ezzel a fakó effektussal – ami mintha a 80-as éveket idézné enyhén, de semmi baj nincs vele. A dal értékéből semmiképp sem von el semmit.

Na de a lemez!



Az albumról szólva: ha nem lett volna a 너에게 | Neked c. dal, tökéletes lehetett volna. A 너에게 már a kezdetekkor elvágta magát nálam, ki nem állhatom ezt a „Csingiling varázsport szór” hangot (remélem értitek mire gondolok itt), de komolyan, még a szőr is feláll a hátamon. Még kislányoknak szóló mesékben / dalokban el is megy, de… egyszerűen nem, én nem tudom elviselni, sajnálom. Tudom, kriminális vagyok néha, de hát na. Azt hiszem ezzel kell megbirkóznotok. 

Viszont a többi! Le a kalappal, (szerintem) ez a lemez a GUGUDAN legjobbja, kb. valaha. A számok nagyon változatosak (egy dalon belül is rengeteg meglepetés vár), és nekem nagyon tetszenek. A promós számon kíbül talán a Shothun a kedvencem. Na jó... mindegyiket szeretem.



A dal: 10/10
A lemez: 10/9



4. JENNIE 






Oké, csak kellett emlegetni a nyáron - emlékeztek még? -, itt is van Jennie szólója. Hogy én mennyire boldog vagyok! Jennie nekem hatalmas kedvencem (ahogy ezt ti már tudhatjátok), ami engem lepett meg a legjobban, tekintve, hogy a YG bandák annyira nem jönnek be (ez vonatkozik a hangjukra is, mert azért azt megfigyelhetjük, hogy egy bizonyos cégen belül hasonló karakterű énekeseket keresnek), de Jennie egyszerűen… már csak a magabiztosságával is levett a lábamról. Emellett szeretem ha rappel, és azt is ha énekel (ezt persze nem viszi túlzásba, mert ha jól hallom, még oktatás alatt áll – ez pedig nem rossz dolog), egyszerűen… nem tudom levenni róla a szemem, akkor sem, ha pl. a bandája keretein belül lép fel. 

És akkor itt is van a hölgy szólódala. Én tényleg, majd kiugrottam a bőrömből, mikor megláttam – és meghallgattam, ugyanis a dal egyszerűen pazar. A szöveg pedig…! Ahogy már mondtam sokszor, imádom ezeket a „helyretevős” számokat, ahol a hölgyek / urak (bár ez ugye ritkább, mert na, nem illik, vagy nem is tudom, hogy mondjam). A híres mondat pedig: 빛이 나는 솔로 (b/pichi naneun solo), ami nem, nem azt akarja mondani, hogy „ragyogó vagyok szólóban”, vagy „egyedül is ragyogok”. Egyrészt azért, mert akármi legyen is írva a szövegbe, Jennie azt mondja: „Bitch (빛), 나는 (naneun) 솔로 (solo)” ami valahol azt akarja jelenteni (nem teljesen szó szerint), hogy: „Na rohadék / k.csög, most dobtalak.” Egyébként, ha olvassátok a szöveg többi részét, ez sokkal jobban beleillik szerintem. Az nyilvánvaló, hogy ezt így nem lehet beletenni a szövegbe, de a másik ok, amiért nem lehet a 빛이 나는 솔로 a tényleges dalszöveg, mert nincs sok értelme… Eleve a 빛이 나는 azt jelenti, ragyogó, a 솔로 pedig, hogy szóló. A 빛이 나는 솔로 pedig (ha bele akarjuk rakni, hogy „én vagyok akiről szó van”,) szó szerint: „빛이 (fény) 나는 (én vagyok) 솔로 (szóló)” Ennek így nincs sok érelme. Rá lehet fogni persze, de 100% biztosan állítom, ez itt egy Bitch, 나는 솔로.

A dal remek, igen. 

Na de a klip... Te Jó Ég! Valami pazarul sikerült. Minden jó. Minden a helyén van, egyszerűen gyönyörű! Most nézzétek már! Hű, nagyon esztétikus az egész. Minden egyes jelenetben (nem vicc, "kifényképeztem"... ne is kérdezzétek mit érzek ilyenkor) Jenni ruhája és a háttér közt csodás összefüggést láthatunk: 







Itt konkrétan minden - ami megmenti a jelentetet, az ablak, és a fény, ami elválasztja a lányt a háttértől - még a padlón is.



Látjátok fenn a képet? Jeges táj. Mellé kapunk hónak tűnő habot is (és kék hátteret).


Itt is kb. minden - és szintén a fény, valamint a plafon és a padlózat segít az elkülönítésben.


Ismét - de a fekete a ruhában elválasztja a háttértől. 







Fekete-fehér ugye, még a haja is.





Na jó befejeztem (de csak mert vége a klipnek). Nekem ez nagyon, de nagyon bejött!

Kivéve...


Isten adja, mielőtt bepasszírozzák egy sorozatba, valaki adjon szegény leánynak színész-leckéket, mert ez a műsírás olyan nevetőgörcsöt okozott, hogy fél órán át nem bírtam magammal. 😂 A végén még látni is, hogy azon tűnődik: „mikor hagyhatom már abba?”

Ettől függetlenül persze... imádtam a számot! Hallgassátok, hallgassátok! (És egy albumot is vártam volna - de persze tudjuk, az nem lehetséges egyelőre.)


A dal: 10/10


5. WEKI MEKI






Nos, miután meghallgattam a számot, megmutatom, mit gondoltam: 



Hát ez, ez valami pazar! Fú de rég hallottam ennyire jó dalt. (Most érzem csak, mennyire hiányzott a KPOP.) Ez a szám tényleg remek lett, folyamatosan hallgatom. Remek fúziója a popnak / elektronikus daloknak és még egy kis rock is keveredik bele. Le a kalappal – ahogy a Gugudan esetében, itt is azt tudom mondani, ez eddig a legjobb daluk, ehhez nekem kérdés se férhet (szerintem). Nekem ez nagyon, de nagyon bejött (a klip picit idegen tőlem, főleg az erőszakos fényeivel, de bajom nincs vele). 



Az album! Hű, hát... hm. Nekem ez most annyira nem. Nem mondom, hogy rosszak lennének a dalok, csak valahogy... nem jött be annyira, mint kellett volna - de nem biztos, hogy meg tudnám magyarázni miért. A True Valentine még okés is (mondjuk), de picit cukibb lett, mint ahogy azt a promós szám miatt vártam, így talán a túl "nagy" elvárás miatt is csalódtam kicsit. Ettől független nem rosszak a dalok, csak nem igazán ilyenre számítottam. 


A dal: 10/10
A lemez: 10/7



6. APRIL


Ó te jó ég! ❤ Ez valami zseniális. Ez a nagyon régi, dorama hangulat, amit a 90-es évek pop számaival kevertek, olyan elegy, amit szinte még nem is hallottam. Nem hiába szeretem annyira nagyon ezt a bandát! Mindig megmaradnak a saját stílusuk mellett, de mégis újítanak valamit. Néha annyira elszomorít, hogy az emberek ilyen kevés figyelmet szentelnek nekik! Persze rengeteg a banda, ez is megértem (na meg, az emberek nagy része nincs odáig a cuki számokért, ez is igaz). 

De ez a szám annyira nagyon jó! Jaj hát, mikor először hallottam, és eljutottam a refrénig, szó szerint kirázott a hideg. A klip hozzá pedig még sokkal jobb. Együtt a kettő tényleg visz mindent. Komolyan, öröm volt nézni és mellé hallgatni. 

Most sem csalódtam!

(De azért vicces volt, mikor a videón megjelent: „A DSP bemutatja: A HIBÁM.” Hangosan felnevettem.)

De pillantsunk rá a lemezre is: 



Háááááát, ez nem lett olyan nagy durranás. Egy kicsit el is szontyolodtam, hogy őszinte legyek. Aranyosak a dalok, meg minden... de valahogy... ezt most nem...


A dal: 10/10
A lemez: 10/5




ÉS MOST JÖJJENEK A FIÚK!



1. EXO 






Mind tudjátok, hogy az EXO a kedvenc együttesem, és azt is tudjátok, hogy az előző „nagy visszatérés” miféle érzéseket váltott ki belőlem – viszont a téli lemezüket tökéletesnek éreztem. Ebből a két tényből kiindulva, eléggé féltem attól, mit is fogunk kapni, de azt hiszem ez érthető is. 

Nos, nem vagyok lenyűgözve. 

Nincs különösebb problémám a dallal, de sajnos nem is tetszik különösebben. Amolyan, „rendben van” számnak tartom. Egyrészt nem tetszett, hogy a dal mintha több egyéni darabból lenne összerakva – ami helyenként jól volt megoldva –, melyek közül pár nagyon nem jött be. Például: 


I. Az intró borzasztóan lapos, akármelyik anime dallama lehetne (ez most nem sértés az animékre), akkor is, ha Chen „énekel” alatta.


II. A tíz másodpercnél kezdődő „dumdumdumdumdum” effekt, amiről kifejezetten a Balu kapitány openingje jut eszembe, de minden alkalommal. Csak figyeljétek meg:




III. A refrén alapja nagyon ismerős + az alatts hallható matracrugók hangját egy az egyben az NCT – Baby Dont Like It c. dalból ragadták ki – fogadni mernék, hogy ugyanaz a személy készítette a két dalt. Egy pill és utánanézek. 

Tessék:


Baby Dont Like It

Music (fontossági sorrendben): Jamil "Digi" Chammas, Tay Jasper, MZMC, Jonathan Perkins, G.Soul, Taeyong, Mark 

Arrangement: Jamil "Digi" Chammas 


TEMPO

Music (fontossági sorrendben): Jamil "Digi" Chammas, Tay Jasper, MZMC, Adrian Mckinnon, Leven Kali 

Arrangement: Jamil "Digi" Chammas 

Na akkor, erről is ennyit. (És ezt tényleg most, közben kerestem meg, nem próbálom meg okosabbnak feltüntetni magam, mint „amilyen vagyok”. Egyszerűen ez a hobbim, a zeneszámok megfigyelése – holott nem értek hozzájuk egyébként.) Kicsit részletesebben: 

Xiumin és Baek robothangú része borzasztó, nagyon szavakat se találok rá, inkább hagyjuk is. Aztán, a rap egész okés – és megdöbbentően sok részt kapott Sehun (biztos tudjátok, hogy ő a kedvenc tagom), és nem csak hogy nem halt bele senki, de ha kicsit képeznének szegényen, ennél jobban is hangozhatna. 

A 2.16-nál kezdődő rész nekem ismét borzalmas, megszámoltam, nyolcszor ismétlik el, hogy „domestosom tampon”, ami helyett akár valami szöveget is kaphattunk volna. Ám az utána következő átvezető részek nagyon jól sikerültek, ez szerintem a dal legjobb része. 

Összességében véve, amint láthatjátok, nem vagyok lenyűgözve. Nem tudnám pontosan behatárolni a dal stílusát, ezt most komolyan mondom. Oké, KPOP, persze. De egyébként…? Egy kicsit összevisszaságnak tűnik, és emellett (ismétlem, számomra) némiképp unalmasnak. Míg ezt az „értékelést” írom, már vagy tizedszerre hallgatom meg, de egy sorra sem emlékszem belőle. Nem tudnám még a refrént se „elénekelni”. 

A dalszöveg számomra nem mond semmit (főleg a koncepció fényében – amitől még szólni fogok pár szót). Emiatt pedig egy komoly kérdést tennék el nektek: miről szól ez a dal? Őszintén mondom, fogalmam sincs, mit akartak mondani, vagy kinek… Most akkor ez már megint egy szerelmes dal, de közben egy harmadik személynek is szól? 

Aztán, a klip. Hhh. (Sóhaj.) Egyrészt igen, vannak benne képi utalások, amiket elemezni lehetne, de hogy mekkora mélységet mutatna, abban nem vagyok biztos. Ha most csak esztétikai szempontból nézzük, nem nagyon tudok mit mondani. Elment, rendben volt. Semmi extra. 

Na de néhány helyen majdnem elsírtam magam:


Naruto megérkezett. (És belenyúlt a kettőhúszba.)



Aztán... Kai. Istenem, Kai!








Előrebocsátanám, mit éreztem, mikor ezt megláttam:








Most... ez komoly? Miért néz ki ez a felnőtt férfi úgy mint egy szakadt, óvodás, sztriptíztáncos?
Én.Ez.Nem.Értem.

Mikor ezt megláttam, elkapott a röhögés és a szégyenkezés elegye. 


Nem... én ezt nem tudom feldolgozni. És még az a haj is. 


Te jó ég, mint egy rossz, olasz dzsigoló.

Most mondom: ha nektek bejön, én csak örülök, tényleg. De bennem ezek mély nyomot hagytak. 😂


Na de, térjünk rá az albumra!



Soha nem gondoltam volna, hogy ezt a mondatot kiejtem a számon, de bizonyos szemszögből, a The War jobb lemez volt. 
Hallgassatok meg!


Ígértem, hogy rá fogok térni erre. Bár a Ko Ko Bop mélységes, heves érzéseket váltott ki belőlem, és még most „dühös” vagyok, ha eszembe jut. A The War egyetlen száma a We Do, amit még mindig képes vagyok hallgatni és szeretek is. A többi kb. mintha nem is létezne – szép vagy nem szép, engem sajnos totál hidegen hagytak. Próbáltam megszeretni őket, de egyszerűen fizikailag képtelen voltam rá. 

Mégis azt mondom, hogy jobb lemez, mint ez? Nos koncepció szempontjából igen, ugyanis a Dont Mess Up My Tempo koncepciója konkrétan nem létezik. Most komolyan, milyen téma köré épült ez a visszatérés? Kaptunk pár bemutató képet, ahol a fiúk „kemény motorosként” feszítettek, aztán a borítón ott az új motoros logó, és vége. A daloknak köze nincs egymáshoz, még a promós dal is ismét egy romantikus szám, ennyi. Én nem értem itt mi történt… 

Na de, térjünk rá a dalokra! 

A kedvencem először is az Oasis, majd a Damage – ezeknek még a szövege is csodálatos, komolyan, nagyon jól sikeredtek. Érdekesek, érzek bennük némi különlegességet. Nekem nagyon bejönnek. 

Ezeken kívül is aranyos lemez lett, a dalok többsége nagyon is élvezhető. Szeretem még nagyon a Gravity c. számot (ami valahol a Powert idézi), a 24/7-t, tetszik a simulékonysága. A Sign is egész jó, de a refrént nagyon erőtlennek érzem. 

A többi szám is elment, nem volt velük különösebb bajom. Szerethetőek, egyiket se utáltam, vagy mondanám rájuk, hogy nem jók, csak nekem hiányzik belőlük valami. A Tempo az egyetlen amit nem szeretek, és szerintem nem is fogok soha. A többi mind jól sikerült.

Higgyétek el, fájt, hogy nem jött be a visszatérés annyira, mint szerettem volna. A lemez maga okés, de az agyam se dobtam el tőle. Még mindig az Exodus a legjobb a szememben. Ott még a szövegek is okésak voltak. Egyre szomorúbb, hogy ez már a harmadik nagylemez, amit nem tudok teljes szívvel szeretni, a kedvenc bandámtól... 


A dal: 10/7
A lemez: 10/8




2. NCT 127






Na most, ez vagyok én: 



Lehet, hogy most meg fogtok kövezni, de ez (főleg az eleje) nagyon emlékeztet a DIE ANTWOORD zenéjére. Majdnem felzaklatja az embert. És bár az említett bandának nem vagyok rajongója, a Simon Says-nek nagyon jót tett ez az egyedi hangzás. Annyira vártam már erre ismét! A 7th Sense után vágyok ilyesmire (bár valahogy a 7th Sense még így is súlyosabbnak érződik, számomra). (Ja, és nekem az NCT 2 részből áll. A csecsemőkből, meg a többiekből - nem különböztetem meg a U-t, meg a 127-et, stb.) 

De nem csak a zene, még a szöveg is felzaklat... nagyon jól van megírva, a szavak amiket vlasztottak, meg a klip képei...! Komolyan, én imádom ezt a bandát, de teljes szívemből. Mindig annyira nagyon frissek és egyediek, hogy az már majdnem megfájdítja a szívem. 

Ez egyszerűen zseniális... komolyan. Én... nem találok szavakat. A The 7th Sense c. dalukkal összehasonlítva (amiről van egy elemzésem, olvassátok el, mert így talán kicsit értelmetlen lesz amit mondok), ami ugye nagyon erőteljesen keveri a szexualitást az erőszakkal, itt zaklatottság, pánik, értetlenség... és mégis, akár lehetne a The 7th Sense folytatása is... 

„Miért ül rettegés a szemeidben? Vágyom rá...” 

„Simon (a „főnök”, aki parancsol) azt mondja: légy kegyetlen.” 

„Simon azt mondja: mi vagyunk, kik elronthatjuk a szórakozást / mások szórakozását.” 

„Mind az enyémek vagyok.”

„Itt, valóság és fantázia határán rájössz ki is vagy.” 

„Ne félj, te vagy ki ki/bezárod önmagad (engem).”

Hát nem is tudom... bárhogy is legyen, a dal sötétre sikeredett, és én imádom. Jaj nagy szükségem volt már egy ilyenre. 😊


Na de, itt van nekünk egy album is: 




És akkor ez vagyok én, az album meghallgatása után: 



Nos, oké. Hát oké. Azt nem tudom, honnét veszik a bátorságot, hogy tönkretegyenek már az első nap... de rendben. Ez olyan nagyon jól sikerült! Istenem, ez annyira kellett nekem, hogy az valami hihetetlen! Ne hiába imádom őket, de tényleg. Ez a változatosság, ezek a hangok... a szövegek, a dalok, minden! Még egyszer, de egyszer sem csalódtam bennük - ezennel bekerültek a kedvenceim közé, zeneileg.

A City 127, a Regular, a My Playground, a Knock On, a Replay, a My Van, a Come Back, a Simon Says, a Fly With Me a Chain, és a Run Back 2 U mesterművek... vagyis, konkrétan az egész lemez. Egyetlen dal volt, ami kicsit átlagosra sikeredett - de csak az alapot illetőleg: No Longer. A vokál azonban iszonyatosan jóra sikeredett itt is, ez pedig kárpótol. Ó Te Jó Ég, könyörgöm segíts meg, vagy nagy bajban leszek. Ó, komolyan. Ez az év egyik legjobb albuma. Ez nem vicc, ez nagyon-nagyon jó!


HALLGASSÁTOK, MERT EZ EGY REMEKMŰ!

A dal: 10/10
A lemez: 10/10


Ezek természetesen csak az én érzéseim. Ha ti valamivel nem értetek egyet, az teljesen rendben van. :) Ez a szép az egészben, mások vagyunk, mást és mást szeretünk.

Nektek mi a véleményetek?




18 megjegyzés:

  1. Nem lettek jók az exo dala? Nekem ez a legjobb exo dal amit hallottam ezer éve. Ki se megy a fejemből. Kai pedig jól néz ki!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Örülök, hogy neked tetszettek a dalok, és Kai is. :) Ennek én csak örülök! :)

      Törlés
  2. Szia, ez igazán gyors volt! (Már nem mintha nem örülnék neki. ^^)
    BoA: Nem vagyok rajongója a hölgynek, mivel kicsit újonc vagyok, de az új kiadásait (Nagyjából) hallottam, és a Nega dolát nagyon szeret(t)em. Nekem első hallásra bejött a Woman, de aztán nem győztem csodálkozni az album dalain. Hát igen, nem semmit hagytam ki, ha ezelőtt is ilyen albumjai voltak. Kedvencem egyértelműen a Good love, teljesen szerelmes vagyok belé, lassan azzal kelek és fekszek.
    Twice: Hű, nekem ez iszonyatosan tetszik! Az is, hogy cuki koncepció, de hozzájuk képest (:D) elég sok szexi elem került a koreográfiába. Nekem az album is eléggé bejött, bár nem sok összehasonlítási alapom van, a tavalyi nagyalbumtól vagyok képben a nem címadó dalokkal. Kedvencem... Talán a Lalala. (Aminek a szövege is... <3)
    Jennie: Imádom, imádom, imádom. Bár nem Jennie a kedvenc tagom, izgatottan vártam a ,,debütjét", és egyáltalán nem csalódtam, sőt ezerszer túlteljesítette az elvárásaim. A műsírás pedig... Örülök, hogy nem csak én kaptam nevetőgörcsöt, azt hittem a barátnőm le fog lökni a székről, amiért az egész osztály ránk figyel. :)
    Exo: Nekem ez nagyon bejött. :D Nem azt mondom, hogy a kedvencem lesz, de számomra kifejezetten kellemes ez az ,,összevisszaság". Mert zenestílus szempontjából tényleg minden van benne. Az album egész jól sikerült, szeretem Damage-t, 24/7-t, kedvencem pedig a Sign.
    Nct: Pedig a Regular-t annyira szerettem... :(  De ezzel most alaposan melléfogtak. Azt már pontosan nem tudom elmagyarázni, mi nem tetszik benne, de valamiért iszonyatosan taszít. Az album viszont! Szintén az év egyik kedvence! S kedvencem sincs, mert több mint zseniális.
    Weki Meki & gugudan & April: Igazából ezeket a visszatéréseket nem hallottam, de a véleményedet látva úgy tűnik, kéne. Szóval most szépen megyek, és már be is kapcsolom a gugudan albumát. ^^
    Szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Először az EXO-ra reagálnék: Jaj, nagyon örülök, hogy neked tetszett. Most már lassan azt érzem, hogy mások tartják életben a bandát helyettem. :D Én nagyon szeretem őket, de ez valahogy most nem. :D Nekem jobban tetszett az előző dalnál (mármint a KKB-nál), de valahogy neeeem, ez most nem. :D Remélem legközelebb jobban szeretem majd én is. :)

      Jaaaaaj tetszett BoA is? Hű, ennél boldogabbá nem is tehettél volna! :D Az első nagy "szerelmem", és bárki szereti meg, helyette is örömöt érzek. :D

      A Twice nekem most nem jött be annyira (őőő ezt úgy mondom, mintha nem olvastad volna... :D), talán ha többet hallgatom (első véleményt írtam szinte minden dalról). :)

      Jennie műsírása a legjobb az egészben. :D Most már, így sokadjára egyszerűen azt várom a legjobban. :D Egyre rosszabbnak látom. De a dal... na az! :D

      Az NCT nem jött be? Na nem baj, majd a következő! :) Nekem naaaagyon tetszett, fú, napi x alkalommal meg kell hallgatnom. Imádom ezt a furcsa hangzást. :D De nem baj, majd legközelebb! :)

      A többiekhez meg sok sikert! :) Remélem megszereted őket is. :)

      Köszönöm szépen a kommentet, és legyen szép estéd! :)

      Törlés
  3. Szia! ^^
    Olvastam a válaszod a visszatérő posztnál, de gondoltam válaszolok itt, hogy ne kelljen annyifele figyelned. �� Örülök, hogy nem voltam tolakodó, és teljesen megértem amit mondtál, remélem be is fog válni a módszered.

    BoA: Jajj, nagyon szeretem ezt a nőt. Rajongónak azért nem merem mondani magam, mert nem ismerem úgy, ahogy én azt magamnak mérem egy fanságnál. (Egyébként ez értelmes így? ��) A lényeg az, hogy nagyon szeretem a stílusát, és azt a szeletét is a személyiségének amit ismerek belőle. A visszatérést is hihetetlen izgalommal vártam, remélve, hogy lenyűgöz. Ez meg is történt, teljes mértékben. Bár az igaz, hogy (szerintem) a Woman az album leggyengébb dala, de még így is túúúl jól sikerült. Odavagyok érte. Kedvencem? Ez egy nagyon jó kérdés, az egész album csodálatos. De ha muszáj választani akkor No limit és Encounter.
    TWICE: Hűha, már megint? És a lányok még egy decemberi dalt is fognak hozni nekünk! Őszintén fogalmam sincs, hogy mi a viszonyom ezzel a dallal. Néha olyan ,,oké, jó szám, hallgassuk" érzésem van, máskor pedig ,,istenem, imádom" hangulat uralkodik rajtam. De azért ezerszer több a szeretet bennem, mint az unalom. Az album szerintem jobban sikerült mint az előző, bár azt nem mondanám, hogy kiemelkedő. A Yes or Yes-en kívül, három dal került be a lejátszási listámba, amik a Young & Wild (kedvenc♥️), a Say you love me és a BDZ.
    GUGUDAN: És a gugudan-nak sikerült felborítani a kedvenc listát. Pedig a Girl like me olyan szépen tartotta magát. Ha őszintén meggondolom olyan nagyon különleges dolgok nem történnek benne, mégis beszippant, és nem ereszt. Egyébként az album véleményeden jót kacagtam a Csingilingi dal szövegét pont az egyik tag, Sejeong írta. �� De egyébként én se vagyok oda érte. A Be myself viszont bevéste magát a Not that type mellé, mert iszonyat jól sikerült.
    JENNIE: Annyira örülök, hogy a nyáron sikerült előidéznünk ezt a szólót! Esküszöm mostmár ezt fogom csinálni mindenkivel, hátha valamikor összejön egy album is. (Yg: 10 év múlva...   Se.)
    Azonkívül, hogy a klip már önmagában remek, még egy ilyen dalt is kapni... Meg amúgyis, én akármilyen formában elhallgatom Jen hangját, a lényeg, hogy csak, hogy hallhassam. �� És egyetértek. 1000%, hogy az Bitch, I'm solo.
    WEKI MEKI & APRIL: Igazából ezekről a dalokról elég rövid véleményem van, szóval gondoltam egybe írom őket. Nos, sajnos egyik sem tetszett igazán. A Weki Meki számomra túl könnyű, meghallgatom, és már ki is mászott a fülemből. Az April pedig egy nagyon aranyos dal lenne, de amikor bugyuta hanggal ismételgetik, hogy ,,Oh, my mistake" kedvem lenne szálanként kitépni a hajam az idegességtől.
    EXO: Végre nem vagyok egyedül! Mivel mindenki oda meg vissza van érte, már attól féltem velem van a baj. Viszont. Ha valaki kiszaggatná nekem Sehun raprészét, és meghosszabítaná mondjuk három percre, na, ő lehetne életem legkedvesebb embere. Én meg a leghálásabb neki. Ugyanis ezért az egyetlen részért nincs még szívem törölni a dalt. Azt nem mondom/gondolom, hogy rosszul sikerült vagy akármi, de engem sajnos untat. S talán ez a legrosszabb amit tehet, mert a nem kedvelés nagyon hamar átcsaphat imádatba, de az unalom sajnos nagyon sokszor megmarad. A koncepció dologgal teljesen egyetértek! Ettől függetlenül nagyon szeretem az Oasis-t, és a Sign-t.
    NCT 127: VÉGEM. Ez... Még csak ide illő jelzőt sem találok az dalra. (/albumra) Bár az igaz, hogy az első két hallgatásnál utáltam, szívemből. Aztán hagytam egy picit pihenni az érzéseim, és tegnapelőtt mikor újra meghallgattam, fejbe csapott, hogy a fenébe is, ez ZSENIÁLIS. Azóta se tudom kiverni a fejemből, valószínűleg ezzel a dallammal fogom megírni a töritézém is. Az újracsomagolt album pedig szépen megszeretette velem az előző dalt is, amellett, hogy a többi dal is kikészített érzelmileg. �� Mert... (csak ismételni tudom magam, de azt hiszem ez a fajta ismétlés még nem is gond) zseniálisak. Vagy inkább remekművek, ahogy te mondtad!
    Egyébként nagyon örülök, hogy ilyen hamar olvashattam a véleményed! ♥️
    Szép délutánt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm a megértésedet, tényleg (és én is remélem, hogy segít.:))

      BoA: Tudod, már csak azzal, hogy valaki azt mondja, hogy szereti őt, boldoggá tesz. Beteg vagyok, tudom, de akkor is. :D Mindig olyan boldog vagyok, mikor elismerik, főleg, hogy szerintem nagyon is megérdemli!
      Ú, a legtöbb dalát ő írja / szerzi, így engem az lepett meg, hogy itt nem mindet ő hozta. Kicsit csalódott is voltam miatta, megvallom őszintén... de nem bántam, mert láttam, hogy végül is 7 dal szövegét írta így is, és 4 dalt szerzett / segített megszerezni, így megnyugodtam. :D Amúgy igen, BoA híres arról, hogy a többség által leggyengébbnek gondolt dalát futtassa - sokszor sikerre. Mert ő kb. promó nélkül tér vissza, minden egyes alkalommal. :D Nem baj az, ha neked nem tetszett annyira a lemez, majd talán legközelebb! (Nekem ettől még kedvenc, és örülök h az emberek egyáltalán meghallgatják. :D)

      GUGUDAN: megdöbbentő volt ez a visszatérés, tényleg. Tényleg egy tag írta a szöveget? Jaj de jó ilyet hallani! És a cég meg is engedte? Döbbenet! Hát ez remek!

      Jennie: Próbálkozhatunk, de igen... mi erőnk a YG-t, tényleg csak 10 év múlva éri el. AMi felháborító egyébként... Még ha kis cégről lenne szó, ahol nincs pénz...

      Weki Meki & April: Na nem baj! Majd legközelebb :D:D (És amúgy engem is felidegített először a My Mistake, de azátn valahogy régi Lovelyz jutott eszembe, és megszoktam :D)

      EXO: Teljesen egyetértek!

      Nct127: Itt pedig... még inkább! Végem.

      Nagyon szpen köszönöm a véleményt, remek volt olvasni, függetlenül attól, miben értünk egyet és miben nem! :) :)

      Szép estét!

      Törlés
  4. Hová tűnt a szobatársas bejegyzés? :O Miért törölted? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Nem direkt töröltem, de sajnos nem maradt meg a gépelésem egy nagy része, így újra kell írnom - de mivel sajnos a dolog a múlt héten is folytatódott... lesz mit pótolnom. :)

      Törlés
  5. Úristen, annyira örülök, hogy mindezeket a visszatéréseket áttekintetted! Most jelenleg épp nincs időm mindent leírni amit szeretnék, de majd visszatérek és mindenről írni fogok😂

    VálaszTörlés
  6. Szia, jajj de nagyon hiányzott már. :) Egy kicsit sok információ egyszerre, de szerencsére nem most hallok a legtöbb dalról először.
    BoA: Őszintén megvallva, nem vagyok nagy rajongója, a régebbi dalainak, de az amivel mostanában jön, na azok egymás után vesznek le a lábamról. Ez most sem volt másképp. Imádom a Woman-t. Engem már az első pillanatban megfogott, és azóta el sem enged. Imádom a hangját a dalban. Ami rettentően pofon csapott még, és csak ültem a gép előtt és néztem, az nem más volt, mint mikor láttam, hogy az élő fellépéseken is fejjel lefelé sétál, vagy na, mint a klipben. Az albumot is meghallgattam, és őszintén, nem rossz. Sok szám van ami nagyon tetszik mint pl. Little More, Like it, No Limit és I want you back. Egy kicsit sem csalódtam BoA-ban. :).
    TWICE: Hát öhm, nagyon rövid és tömör leszek, mert nem tudok sok mindent mondani. Semmi bajom a dallal, az ég adta egy nagy világon semmi, a lányokkal sincs problémám, sőt kifejezetten örülök, hogy egy-két tagnak, végre nem nyávognia, hanem énekelni kell. De nem… annyira szerettem volna, hogy levegyen újra a lábamról, és nem. Semleges. Semmi bajom vele, de nem is hallgatnám magamtól. Ha beadja a lejátszási lista, nem pörgetem át, de nem is pörgetem vissza.
    Gugudan: Oké, én mikor ezt a dalt meghallottam, így csak néztem, hogy azt a robbantott, ez eszméletlen jó lett. Ha nem hallgattam meg utána kapásből 20x akkor egyszer sem. Egyszerűen, imádom. Ode meg vissza vagyok érte. Több figyelmet érdemelne ez a dalt, mert hát na, csak meg kell hallgatni. Az album különösebb nyomott nem hagyott bennem, de hát most ez van, majd legközelebb.
    Jennie: Hát, hogy is mondjam. Nem vagyok vele kibékülve, összeségében a Blackpink-kel sem, de követtem a munkásságuk. Ez dal, hát hmm... Nem tudom mit gondoljak. Tetszik is, meg nem is. A refrént kifejezetten szeretem, és nagyjából ennyi. Nem érzem közel magamhoz, csak néhány részét, de hát ez van. Jenniet tehetségesnek tartom, de nekem ez valahogy most nem. (Úristen, annyira tudtam hogy azt mondja Bitch! Fogadni mertem volna rá, hogy nem véletlenül ejti így.)
    Weki Meki: I love these girls so much! Mikor azt hittem hogy már nem tudnám jobban szeretni őket, hát előálltak ezzel, és bum, rámcáfoltak, de nagyon. Egyszerűen nagyon jó lett. A refrén úristen de imádom, olyan jó kedvre tud deríteni. Ez is szerelem volt már az első pillanattól kezdve. Hát a klippel mint eddig mindig, nem vagyok annyira kibékülve, de eddig ezt szeretem a legjobban.
    April: Hm.. Annyira nem vagyok nagy rajongójuk, a dalaik aranyosan, és néhányat szeretek is, de még nem vettek meg. Amivel viszont most jöttek, kifejezetten tetszik. Annyira kis édes és szerethető dalról van szó. De még mindig várok, valamit amire tényleg azt mondom, hogy na ezt imádom. Nem igazán tudok hozzá mást mondani, talán a Mayday után ez a kedvenc dalom tőlük.
    A fiúkhoz sajnos ezúttal sem tudok hozzá szólni, még mindig közelebb állnak a szívemhez a női előadók, és őket is hallgatom elnyomó többségben.  Egyébként, tetszik az ú desing-je a blognak. :D Várom a kövi bejegyzést. Szép délutánt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Sajnos a Twice nekem is semleges. Ugyanúgy vagyok vele mint te.
      Jennie: Nekem ez most nagyon bejött. Egyszerűen... nem tudnám megmondani, hogy pontosan miért, de az egész lénye dob egy nagyot nekem mindig az egészen, ha nézem a klipet. (Előt még sajnos nem volt szerencsém, de nemsoká rákeresek.) A dal magában először nem tetszett, de ahogy néztem, és néztem, megszerettem nagyon. :)
      Weki Meki: Jaj igen, a refrén a legjobb az egészben. :D Annyira nagyot üt, hogy valami hihetetlen!
      April: nem baj az! Nem szerethetjük ugyanazokat, és ez ettől szép. :)

      Ó, nem baj az, kinek mi tetszik jobban. :D Tökéletesen ismerem az érzést (és most is jobb szeretem a női előadókat).

      Köszönöm szépen a kommentet, nagyon érdekes volt olvasni a véleményed! :)

      Törlés
  7. Na visszatértem leírni a veményem��
    Szóval lehet hosszú lesz de nagyon le kell már írnom ezeket az "érzéseket", bele is kezdek!
    TWICE
    Nos, hát, nem is tudok mit mondani.Őszintén mikor kijött a Teaser megnéztem és annak hatására a dal teljesen hidegen hatott. Mert egyszerűen egy az hogy a videó elején levő bámulások rohadt ijesztőek(kék kontaktlencse, erős rúzs juj��)kettő pedig az hogy ez a szám is ugyanolyan mint a többi. Cuki, fülbemászó, jó a videó stb. De eléggé elegem van már ebből,és az albumokkal is ugyanez a helyzet. Összesen csak 3 dal van amit őszintén szeretek tőlük:TT, Likey, Likr Ohh Ahh. Ennyi. Tudom hogy nem fognak stílust váltani(azt is tudom, hogy ez nem az ő hibájuk) de egyszerűen már mikor látom a TWICE comeback előzeteseket akkor már úgy vagyok vele, hogy:Ahh majd aztán megnézem, ez se lesz valami nagy durranás. Igazából tényleg nem tudok többet mondani��
    GUGUDAN
    Megmondom, nem nagyon hallgattam őket... eddig! Ez a szám valami eszméletlen jó lett, és bár az albumot nem hallgattam meg, biztos, hogy meg fogom! A dal egyszerűen annyira eltért attól amit eddig a kpop világában hallottam , hogy az hihetetlen! Azt hiszem ezentúl követni fogom őket!
    EXO
    Egyetértek veled. Én sem vagyok elégedett. Kb több mint egy évet vártunk, és erre kapunk egy ilyen teljesen átlagos albumot, nuku koncepcióval, egy videót egy rohadt haspólóval, ráadásul a refrén alatti "nyikorgás" féleség(tudod mikor elkezdik, hogy Don't mess up my tempo..) engem egy ágy nyikorgására hasonlít��Szóval, enyhén szólva nem vagyok megelégedve. Nem mondom, hogy rossz lett a dal, mert nem, de lehetett volna jobb is. Az albummal is ez a helyzet, csak az mondjuk jobb lett mint a promós szám, az a baj, hogy kevés dal van ami megmaradt volna bennem. Pl Oasis, Gravity és ennyi. Ne értsen félre senki, imádom őket, de ettől függetlenül nem vagyok köteles mindent szeretni amit csinálnak. A pozitívumok(mind a dalban, mind az albumban) természetesen a vokálok(a dalban levő acapella rész mentett meg mindent, meg persze Sehun rappje). Valamint megemlítem, hogy Sehun rappje elég sokat fejlődött. De ez akkor sem az amit vártam(jó, mondjuk soha nem azt kapom, de ez mellékes). Remélem hogy legközelebb nem kell ennyit várnunk, és valami jobbat kapunk.
    NCT 127
    Úristen,ez a banda megöl!��Mindem dalukat imádom és valahogy mint bandát, úgy összességében, jobban szeretem mint az EXO-t. De tényleg csak egy kicsit, és lehet ez azért van, mert nekem jobban bejön az ő zenei stílusuk. Nagyon tetszik, hogy valahogy eddig mimdig valami újjal álltak elő. Markot még mindig a legjobb rappernek tartom az SM-nél és a többiek is nagyom tehetségesek(Taeil magas hangja a Simon Says-ben mindnet visz). És ahogy te is említetted, kicsit a 7th sense-re emlékeztet. Nagyon szeretem az ilyen "creepy" hangulatú dalokat, és ők ezt mindig annyira eltalálják! Mondjuk a dal elején levő hang egy kicsit fura volt, de utánaolvastam mit jelent és így most még jobban hozzátesz az élményhez. Az album nekem is nagyon bejö, maximálisan megvagyok elégedve! A Chain-t kicsit fura koreaiul hallani, szóval szerintem maradok a japán változatnál, de emígy semmi más kivetnivalóm nincs. Remélem az SM továbbra is így folytatja majd, mert akkor tuti még nagyobb sikerük lesz.
    Vamint pozitívum az, hogy ennél a comebacknél sokkal többet énekeltek élőben a music showkban, mint előzőleg. Tudom, mindenki szokott playbackelni, meg ugye tapasztalatlanok voltak, de akkor sem szeretem. Így most tényleg nagyon büszke vagyok rájuk!

    VálaszTörlés
  8. Bocs, csak átléptem a karakter határt, folytatom Jennievel:
    Nem tudom(csak gondolom) tudsz arról a sok utálatról ami Jenniet és a szólóját övezi, de ha nem akkor majd leírom, csak most a dallal fogik kezdeni.
    Mindig is tudtam hogy Jennie kicsit "különlegesebb" mint a többiek, de ez most feltette a pontot az i-re! A dal nagyon bejön! A rap, a vokál, a visual, a videó, koncepció, szöveg, vagyis minden a helyén van! Nagyon tetszik, hogy te is rámutattál a gyönyörű videóra! Igaz, először azt gondoltam, hogy kivsit korai lenne neki a szóló, de aztán a dal hallatán megváltozott a véleményem, majd miután megnéztem pár élőadást(music showk, BP komcertek) ismét nagyon megváltozott a véleményem. Az mondjuk sosem volt véka alá rejtve, hogy a Blackpink - nek mint bandánka semmi színoadi jelenléte nincs, de most csalódtam Jennieben. Eddig ő volt az egyetlen aki egy kis színpafi jelenlétet is mutatott, de ez most mintha mind eltűnt volna. Sokan mondják, higy lehet a bokasérülése miatt van) megjegyzem, már a sérülése előtt is kezdett ilyen lenni) de csak azt nem értem, hogy míg más idolok ugyanúgy előtudnak adni sérülésekkel is, addig ő miért nem tud? Mások is keményen dolgoznak, talán még keményebben, mégis jól előadnak.
    Gondoltam már arra is, hogy mivan ha a hírnév a fejébe szállt? Mármint valljuk be a BP mint banda igencsak túlértékelt, és azért sokmindent sokkal könnyebben megkaptak mint más bandák. Ha nem a YG-től jönnének, sehol se tartanának, valamint pont jókor debütáltak. 2016 amikor a kpop kezdett nagyon globális lenni, és egyszer csak jött a Blackpink. Sok új kpop fannak pedig biztos imponált, hogy nem cukiskodnak hanem kéményebbek(girl crush koncepció). Biztos vagyok benne, hogy ez áll mind a sikerük mögött, néha pedig úgy érzem, hogy modellekként jobban megállják a helyüket mint énekesként(jó, nem ők az egyetlenek, de ez azért náluk különösen feltünő).Szóval arra akarok kilyukadni, hogy lehet Jennie kezdi garantáltnak venni a figyelmet amit kap, részben persze a kinézete miatt is(bár ez Korea szóval nem kell ezen meglepődni tudom, meg egyes fanok is tehetnek arról, hogy Jennie netán garantáltnak vegye a figyelmet, de akkor is). Valamint fura még az, hogy ez az "érdektelenség" akkor mutatkozik meg a legjobban amikor a bandával lép fel. Jobban elvan foglalva a haja igazgatásával mint a fellépéssel. Egyes mozdulatokat nem csinál meg, vagy csak részeben, de az emberek ezért ledig fizetnek. Ne értsen félre senki! Szeretem a bandát és Jenniét is, de azért a véleményemet kiszabad nyilvánítanom. Azért teszem ezt meg itt, mert nagyon kíváncsi vagyok a te véleményedre!Tényleg bovsh, hogy hosszú lett, bocs az elírásokért!
    Szép napot mindenkinek!
    (én vagyok az aki az előző hozzászólást írta��)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Először is, köszönöm a kommentet.

      Másodszor:

      Twice: átérzem, teljesen (és nekem is ezek a kevenc promós dalaim tőlük). Nem tudok izgalomba jönni, bár gondolom lassan átfordulnak majd szexisebb verzióba, mintha látnám ahogy próbálkoznak... De nem tudom, mindig az van, hogy vagy mellényúlnak, vagy okés dalokat hoznak. Nem is tudom... sok sikert nekik, de nekem kicsit unalmas már ez. Szóval megértem!

      Gugudan: Fú, nagyon örülök, hogy megtetszett a szám! Kiemelkedő volt számomra is, de nagyon!

      EXO: Nem rossz, szerintem se rossz, csak... hát nem erre vártam én sem. :D És igen, a hangok még mindig nagyon, de nagyon a helyükön vannak (még mindig szerelmem Baekhyun), és IGEN (!) akartam mondani, Sehun nagyon sokat fejlődött. Szegény nem egy nagy tehetség (hát, nem sok mindenben volt, de sajnos nem is azért tartották, és nem is foglalkoztak vele), és kb csak saját magának köszönheti, hogy bármit elért, és a tagoknak (amennyiben hihetünk nekik, és ebben hajlok rá).

      Pár nap és itt a karácsonyi lemez... és remélem ez most tényleg jó lesz.

      NCT: Egyetértek, megölnek. És igazából, ha így folytatja az SM, nekem is azt kell majd mondanom, hogy igen, jobban szeretem az NCT-t, mint az EXO-t, mert most... soha nem adnak nekik dalokat, amiket tényleg szeretni tudok, akkor most mit csináljak? A tagokat szeretem továbbra is, és követem őket, de ha a karácsonyi lemezt is elszúrják, én az SM vezetőségét szúrom le.

      Na de NCT: nekem Taeyeong rapje jobban tetszik kicsivel (de csak a hanja miatt), de Mark ritmust tekintve valóban jobb (szerintem). TAEIL a kedvenc hangom az egész NCT-ből, szóval ezzel is egyetértek. :D

      És igen, remekül teljesítettek!

      Igazából nem, nem tudtam, hogy utálják Jennie szólóját. O.O Most h említed, rá fogok keresni a dologra! Sajnos koncerteket nem néztem, mert nem vagyok egyébként BP rajongó, de rákeresek a dologra mindenképp!

      Abban egyetértek, hogy a BP könnyebb helyzetben van bizonyos szempontból, mint mások. És tényleg jókor is debütáltak. Ebben tényleg egyetértek (a másik dolognak pedig utána fogok nézni, mindenképp!). Nem mintha bajom lenne valük, de ezt tényleg igaznak vélem.

      De! Köszönöm szépen a kommentet, nagyon jó volt olvasni a véleményed! :)

      Törlés
  9. Szia!
    BoA:én is hasonlóan vagyok a számaival, elsőre általában furcsának szoktam őket érezni, aztán meghallgatom még párszor, és rájövök,hogy milyen zseniális számok is valójában.

    Jennie:egyszerűen oda meg vissza vagyok ettől a számtól, valami hihetetlenül tetszik az egész dal felépítése, a klipp képi világa, maga a dalszöveg, valami elképesztően jó. Igen, a Bitch fordítással/értelmezéssel szerintem is sokkal jobban beleillik a szövegkörnyezetbe, kb így sokkal konkrétabb értelmet nyer az egész.

    EXO:Nekem is fáj a szívem, mert ez nekem se lett A comeback, pedig hogy reménykedtem. Hiányzik a zéró koncepció, hiányzik, hogy nem tudok annyira beleszeretni a dalokba, mint régen. A klipp elment, de én ia fogtam a fejem azoknál a részeknél. Az Oasis és a Damage nálam is a kedvencek között van, illetve a Sign is, de a többi ndm hagyott maradandó nyomot, ami miatt nagyon szomorú vagyok. És így már nem is tudom igazán, hogy mit várjak a re-package verziótól.

    NCT127: eleve nagyon szeretem a fiúkat, és ezzel már megint csak mégjobban megvettek. Az NCT hallgatásakor valahogy mindog úgy érzem, hogy nem annyira szokványos az amit hallok, de talán pont ez ragad meg annyira. Nem is tudok kedvenc számot választani az albumról, egyszerűen imádom az egészet.

    És akkor köszönöm az értékeléseket, illetve kérdésem, hogy RM-mono playlist/mixtape jéről tervezel e beszélni, valamint a Stray Kids-I am YOU albumáról is érdekelne a véleményed, ha lesz rá időd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Először is, köszönöm a hozzászólást!

      Másodszor: Ha valaki azt mondja, hogy BoA számai zseniálisak, azon nyomban a kebelbarátaimmá lesznek. :D Örültem, hogy tetszettek, a viccet félretéve. :)

      Az EXO... én ezen már nem tudom túltenni magam. Eltelt jó egy hét, és még mindig... még mindig mérges vagyok. Sőt, talán a "nincs véleményem" szint változott át a "most már mérges vagyok" szintre... Remélem a rp verzió egy kicsit jobb lesz (bemutatóra jobban tetszett, őszintén).

      AZ NCT nekem már lassan tényleg a kedvenc bandám. A folytonos megújulás, az, hogy mindig valami különlegeset nyújtanak, egyszerűen levesz a lábamról.

      Ó igen, amint tudom, hozom a következő részt, és ezekre akkor külön oda fogok figyelni! :) :)

      Köszönöm a kommentet! :)

      Törlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...