문제가 무엇입니까?





Sziasztok!


Őszintén megmondva, egy hónapja még nem voltam biztos benne, hogy újra írni fogok-e vagy sem. Egy olyan személyes problémával néztem szembe, ami szörnyen megviselt: elveszítettem egy családtagom. Hónapokig húzódott a „dolog”, emiatt reménykedtem, hogy minden jobbra fordul – de sajnálatos módon, ez nem így alakult. Emiatt pedig, elhagyott minden kedvem, ami valahol érthető is, azt hiszem. Igyekeztem tudomást se venni a külvilágról, és többnyire olvasással töltöttem minden szabadidőm – régi szokás, így el lehet menekülni a külvilág elől, bele lehet bújni egy másik ember cipőjébe, átsiklani az ő életébe. 



Meg kell mondjam, ennek az illetőnek nagy köze volt ahhoz, hogy megszerettem az ázsiai kultúrát, és így a zenét is. Ő bátorított arra, hogy jelentkezzek a koreai ösztöndíjra, és tartotta bennem a lelket a kinn töltött legrosszabb pillanatokban. Ez talán még nehezebbé tette a dolgot (a bloggal kapcsolatban), és meg kell valljam, két hónapja egy kpop számot se hallhattam meg. Nem mintha ez megoldás volna, tudom én jól, de ki-hogy kezeli a veszteségeit, nem igaz? 

Azért elnézést kérek, hogy nem válaszoltam minden levélre, vagy csak jóval később, ez nem volt helyes, és az sem, hogy a fordításokat tologattam, főleg egy bizonyos idő után. 


Szeretnék visszatérni, mert szeretlek Titeket, és mindig is imádtam megosztani a véleményem másokkal. Elemezgetni videókat, dalszövegeket, fordítani… Ó igen, ezek mind nagyon közel állnak a szívemhez. 


Ahogy mondtam, nem tudok semmit arról, milyen számok jelentek meg, kik tértek vissza… és mivel. Ezt pótolni fogom, és amint tudok beszámolok a véleményemről. 


Köszönöm a türelmeteket, és hogy nem hagytatok magatok mögött út közben. :) 


Szép napot Nektek!

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is szeretnék részvétet kívánni, elhiszem, hogy nehéz időkön mész át, sőt csodálom, hogy ilyen hamar,,felépültél" belőle. Én a nagypapám vesztettem el négy évvel ezelőtt, de a viselkedésemben és felfogásomban még most is meglátszik.
    Másrodrészt, el sem tudod hinni mennyire örülök neked! Bevallom őszintén eléggé agódtam a kimaradásod miatt, de bíztam benne, hogy visszatérsz. ♥️
    A véleményedre nagyon kíváncsi vagyok, eddig is izgatottan latolgattam magamban, hogy vajon tetszenek-e neked ugyanazok a visszatérések, mint nekem.
    Utólag pedig nem remélem nem lesz tolakodó amit írok, de ha szeretnél valakivel akármiről is beszélni, csak szólj, és majd írok.
    Szép délutánt! ☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Igazán köszönöm kedvességed! Megmondva az őszintét, úgy érzem, muszáj túl lennem a dolgon. Sajnos az életem (ahogy látom, kicsit gyorsabban is mint érteném), megy tovább, és egyszerűen muszáj nekem is haladnom. Nem csak otthon, de pl. ez az utolsó évem az egyetemen, így ezernyi dolog szakadt a nyakamba, amit más sajnos nem fog megoldani helyettem. (Bár úgy lenne.) Ettől még nem lett sokkal könnyebb, de a "tagadási fázison" túlestem, azt hiszem, most már csak idő kérdése - bár egylőre jobbnak látom, ha összeszedem magam, és csinálom amit kell. :)

      Részvétem a nagypapád miatt! Megértem, hogy még mindig hatással van rád az elvesztése, én is valószínűleg ezt fogom érzni, még sokáig. De tudod, kitartást! Hiszem, hogy az segít, ha kicsit is. :)

      Tényleg nagyon szépen köszönöm a kedvességed, nagyon jól esett. :) Az ajánlatoddal kapcsolatban: nagyon megható, és tényleg jól esett, de egyelőre úgy érzem, a legjobb lenne, ha kicsit keményebben állék a veszteségemhez. Egy kicsit el kell távolodnom tőle, és békében hagyni a dolgokat, kicsit "elfelejteni" azt. (Már mennyire ez lehetséges. Csak nem akarom, hogy erre kelljen gondolnom, egy kis ideig. :)) De tényleg, nem győzöm megköszönni a kedvességed!(És kérlek, ezt ne érezd visszautasításnak, és tolakodó se voltál, egyáltalán.)

      És igen, visszatérek, már bele is hallgattam pár visszatérésbe - vegyesek a gondolataim, ahogy az lenni szokott. :D Már várom, hogy a szokásos stílusban kaphassak szívgörcsöt. :D

      Törlés
  2. Szia!
    Részvétem.

    Én is sokat nézegettem ám az oldalad, és nagyon megörültem mikor megláttam az ,,új bejegyzést". Remélem hamar olvashatom a véleményeid, de ne aggódj, nem akarlak siettetni.♥️
    A Got7, Twice, Jennie, Iu, Iz*one és Sm station visszatérésének/debütjének véleményére kíváncsi leszek (vagyok��) és ha szeretnéd, nagyjából le tudom írni kik voltak még az elmúlt időszakban, de őszintén megértem ha magad szeretnéd megkeresni őket, én is azt csinálnám. �� (továbbá csütörtökön Mamamoo, pénteken Red Velvet comeback, már majd meg vagyok veszve az izgatottságtól.)
    Szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Nagyon szépen köszönöm!

      Igen, már belehallgattam egy-két visszatérésbe a hétvégén, és most is, szóval remélem, minél hamarabb hozhatom a véleményem! :) Hű, nagyon aranyos vagy, de kikukattam tegnap a visszatérők listáját, és tovább nézelődtem. Egy-kettő tetszett, egy-kettő sajnos nem, ahogy az lenni szokott. :) Én is alig várom, hogy minden visszatérjen az eredeti kerékvágásba (amennyire lehet), főleg a bloggal kapcsolatban, mert így valóban kiesett az életem egy folyamatossá vált része, és nem találom a helyem nélküle. :)

      Ó, akkor ezekre a visszatérésekre különös hangsúlyt fektetek majd! (Egy-kettőt már hallottam. :D)

      Szép napot! :)

      Törlés
  3. Szia!
    Egy fél éve fedeztem fel a blogodat, és rögtön megfogott a sajátos stílusod és őszinteséged, ahogy az olvasóidhoz szólsz. Hónapok óta tűkön ülve vártam, vajon mikor raksz fel új bejegyzést, nem tudtam elképzelni, miért tűntél el ilyen hosszú időre, aztán megláttam ezt.....
    Őszinte részvétem.
    Nagyon hálás vagyok, hogy megosztottad velünk, mi történt. Nem tudhatom, min mész keresztül, de abban biztos vagyok, hogy még most is iszonytosan nehéz neked. Remélem jobban leszel és sikerül visszatérned a bloghoz...már nagyon hianyoztak az írásaid és a forditások is, de nem akarlak siettetni, mert nem hiszem, hogy az a legjobb, ha még innen is elvárásokkal bombáznak!!!
    Azért ha megjön a kedved újra a kpop dalokhoz,gondolom jól jön egy kis segítség, kinek is volt az elmúlt időben a comebackekje...úgyhogy írok párat, mivel naaagyon kiváncsi vagyok a véleménydre...pont ma adta ki Mino az albumát, aztán RM, Jennie, Stray Kids, NCT 127, Exo...csak hogy párat említsek. Jó sok dolgod lesz az biztos :D juuuuj asszem mindennap fel fogok nézni, hogy feltöltöttél e valamit (kicsit sem vagyok izgatott)
    Szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Ó, nagyon örülök akkor hogy csatlakoztál közénk, üdv. nálunk! :)

      Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy, tényleg. Szeretnék minél előbb visszatérni én is, egyrészt azért, mert hosszú évek óta az életem megszokott része ez a "hely", és azt hiszem jót fog tenni, ha visszatérek a mindennapokhoz. :)

      Egy-kettőt meghallgattam már a felsoroltak közül, és vannak gondolataim bőven! :D Remélem még a héten, minél hamarabb megoszthatom Veled is! :)

      Köszönöm a kommentet, őszintén, nagyon hálás vagyok érte!

      Szép napot! :)

      Törlés
  4. Kitartás 🙂
    Erős vagy te!
    Ne is hagyd abba, sokan szeretik amit csinálsz 🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :)

      Természetesen igyekszik az ember! És még egyszer köszönöm. :)

      Törlés
  5. Szia!
    Mindenekelőtt, fogadd őszinte részvétem. Nagyon sajnálom ami történt. Remélem sikerül minnél hamarabb feldolgoznod.
    Nagyon örülök, hogy újra itt vagy, és olvashatom a bejegyzéseid. Nem is tudod mennyire vártam már hogy visszatérj. Már megyek is és olvasom a többit amit kiraktál, mert nagyon kíváncsi vagyok.
    Így a végére pedig szeretnék erőt és kitartást kívánni. 💓😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen kedves vagy!

      Igazából én is örülök, hogy visszatértem, szóval akkor már ketten vagyunk. :) Szeretem ezt csinálni, bármi bárhogy is legyen. :)

      Köszönöm szépen a kommentet! :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...