미안 해, 정말로, 감사해


Sziasztok. Úgy tűnik, hogy... hm, nem is tudom miképp fogalmazzam ezt meg úgy, hogy ne önsajnáltatásnak tűnjön. Bár, mindegy mit mondok; nagyon valószínű, hogy annak fog hangzani.


Úgy néz ki, hogy az oldal bezár, minden mellékágával (tehát fb, youtube is) együtt. 


Ti, kik olvastátok a gondolataimat és az eleinte borzalmasan rossz fordításaimat (ó, mennyit köszönhetek nekik!) már hét éve, nos, köszönöm, hogy velem voltatok mindvégig, nagyon sokat jelentett! :) Szerettem ezt csinálni, és most is szeretem, de...

Tudjátok, nem azért csinálom, hogy... hagyjuk is, néhány ember nem túl kedves. És lehet mondani, hogy ne törődjek velük, de őszintén... Mégis hogyan? Mikor a vizsgáim mellett, munka mellett, iskola mellett igyekszem érdekes dolgokat hozni - mert már nem tanulom a nyelvet, már nem kifejezetten magamért csinálom, hanem az olvasókért / nézőkért - s cserébe elküldenek a k.rva anyámba nagyjából minden alkalommal, mikor visszatérek? Sajnálom, de akkor van jobb dolgom is. Ezeknek az embereknek üzenem, hogy most már nyugodt szívvel nézegethetik mások fordításait, blogjait; nektek amúgy is ez kellett, nem igaz? Ha jók a fordítások / bejegyzések, ha nem.

Tényleg köszönöm, hogy ilyen hosszú ideig kitartottatok az oldal mellett, ez azért már teljesítmény! Végig velem voltatok, míg megtanultam a nyelveket, s akkor is, mikor valóra vált az álmom, és kimehettem Koreába tanulni, sőt még azután is! Köszönök mindent, remek hét év volt! :)

További szép napot! :) 

19 megjegyzés:

  1. Neee! Én nagyon sajnálom a dolgot! Imádtam a fordításaidat olvasni!
    Köszönöm a sok fordítást, az mv magyarázatokat a te szemszögedből! Köszönök mindent!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én köszönök mindent! :) Örülök, ha tetszettek a bejegyzések. Mindig boldoggá tettek a hozzád hasonló olvasók! :) :) Hát, szeretem a blogolást... csak kopnának le a seggfejek :D 7 év kicsit már sok tőlük is :D De mégy egyszer köszönöm, nagyon-nagyon kedves vagy! :)

      Törlés
  2. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ne hagyd abba! Kérlek, nagyon szeretem ezt az oldal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm szépen, hogy látogattad az oldalt! :) Őszintén szólva, szeretem ezt a blogot, szeretem megosztani a véleményem is, csak komolyan, hogy is mondjam, elegem van, hogy van ki tudja hány ember, aki minden alkalommal, szó szerint az anyámba küld el. Kicsit sok. :D De ettől függetlenül azok akik olvastak, mindig megmelegetik a szívem! :) Köszönöm!

      Törlés
  3. Gratulálok szívből! Az utolsó olyan fordítónak is elvették a kedvét aki értett is ahhoz amit mondott!! Nagyon remélem hogy nem hagyod abba, mert vannak akik szeretik a blogot... de megértem hogy rosszul esnek az ilyen megszólalások... főleg ha munka és iskola mellett időt szánsz időt a blogra. Azért remélem valahogy meggondolod magad...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm, hogy az olvasóm vagy! :) Ó, aranyos vagy, de akadnak jó fordítók (én nem tartom se rossznak, se jónak magam, bőőőőven lenne mit fejlődnöm), akik szorgosak és kedvesek is. :) Ne bántsuk őket sem! :) De valóban, nem jó érzés, ha azt kell olvasnom, hogy "te ... nem beszélhetsz így az oppánkról" stb, csak mert nem egyezik a véleményem valakivel, vagy mert egy random embernek nem tetszik egy fordításom, telibeanyáz. Furcsa emberek vannak. És ez már 7. éve így, szóval. Ha lekopnának... jó lenne. :D Még egyszer köszönöm, szépen hogy olvastad a bejegyzéseket! Ez mindig jól esik! :)

      Törlés
  4. Nem hiszem el. Nagyon szerettem amit csináltál, mindig vártam, hogy mikor teszel fel bármilyen bejegyzést, mert tényleg érdekesre sikerültek. A dalszövegeket és az elemzéseket is imádtam! Ahogy a többiek is mondták, neeeeeeeeeeeeeeeee! Gyere vissza!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Nagyon szépen köszönöm, hogy olvastad a bejegyzéseket, és örülök, ha tetszettek! Őszintén megvallva, nos, tegnap nagyon dühös lettem, kaptam 3 kommentet, amiben szó szerint anyukám kívánják melegebb éghajlatra - amit már tényleg nagyon gusztustalannak tartok. 7 éve megy ez, nem is értem. Oké, mindenki kap hideget is, csak én egyedül csinálok mindent. :D Ami meg is látszik. Az pedig, mikor - már mindenki tudja, beszéltem róla sokszor - diszlexia miatt se vagyok képes rendesen írni, keverek betűket (nem súlyos egyébként, vagy, már nem) és ebbe is beleköt "mindenki", holott pontosan emiatt töltök kétszer annyit minden bejegyzéssel (mondjuk feleslegesen, mert ha keverem, akkor keverem). Mi ez már? Ha valaki vak, akkor megrugdossuk, mert vak? Ez még oké is, de hogy lehet így viselkedni? Igazán szomorú élete lehet ezeknek az embereknek... így belegondolva. Na mindegy, köszönöm szépen, hogy velem voltál ilyen sokáig (igen, majdnem a kezdetektől - bár akkor még neked is gagyi japán neved volt, mint nekem :D:D)!!

      Törlés
  5. Nagyon gáz, hogy ideáig fajult... és hogy egyes emberek orrba szájba csak anyázgatnak másoknak. Én pedig már évek óta figyelem a blogodat, szóval sajnálom, hogy abba hagyod. De a te boldogságod a lényeg, azért remélem visszatérsz majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm szépen, hogy ilyen régóta látogatod az oldalt! Ez nagyon sokat jelent. :) Ez hét ilyen volt - sok bejegyzés, sok hideg. Csak néha az emberek nem gondolnak bele abba amit mondanak. Például nem tudják, hogy édesanyám beteg, így mikor neki kívánnak rossz dolgokat, az célba is talál. 7 éve már, és néha kicsit sok, többször is tartottam szünetet miattuk (van itt visszatérő is, még ha azt is hiszi, hogy nem ismerem fel az írásmódját), mert azért elég sértő dolgokat képesek még levélben is (?!) küldeni. Nem értem őket, de ráadásnak még rosszkor is találtak meg. :D Hát szóval, na mindegy. Elfogadom én a kritikát - meg is érdemlem sokszor -, csak a hangnem nem mindegy. :)
      Egy szó mint száz: köszönöm szépen, hogy látogattad a blogot, és megoszottad a véleményed is velem, ez mindig jól esik! :) Én is remélem, hogy visszatérek, mert szeretem ezt csinálni, csak... jó volna, ha lekopnának ezek az emberek. :D

      Törlés
  6. Nagyon sajnálom, hogy a sok rosszindulatú és éretlen embernek sikerült elérnie a célját és ide juttattak:( Én is régóta olvasom a blogod és imádtam minden egyes bejegyzésed mégha nem is mindig egyezett a véleményünk. Tényleg sajnálom és remélem később újra megjön majd a kedved az íráshoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm szépen a kedves szavakat - meg kell mondjam használtak is. Most már kezdem ostobán érezni magam, amiért annyira kiborultam azokon, amit ezek a... kedves emberek mondtak. Igyekszek nem is figyelni rájuk. Köszönöm szépen a szép szavakat!

      Törlés
  7. Hát.. Ezt most nagyon sajnálom... Nem mondom hogy régóta vagyok olvasód merr kb. 1 éve de az amikor erre blogra ráleltem nagyon megszerettem aztán nem.sokkal utána youtube csatornádra is amit folyamatosan követem is. Bíztam is a fordításokban.. Sajnálom hogy abba hagyod mert engem érdekelt.. De hát ha te így gondolod akkor tiszteletben kell tartanunk. Hiányozni fog a blog és a youtube csatornád is (fb.-m nincs). Szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és egy olyan kérdésem lenne hogyha kiváncsiak vagyunk a véleményedre akkor e-mailben kereshetünk? Mégegyszer sajnálom hogy abba hagyod..

      Törlés
    2. Azt hiszem, ez a pár nap elég volt, hogy meggondoljam a dolgot. Nem, valószínűleg nem zárok be, de erről születik egy bejegyzésem... mert nem szeretnék még egyszer ilyeneket olvasni. Nos, kívánni anyukámnak egy két dolgot... meg hasolókat. Nagyon szépen köszönöm a kommentet, és sajnálom, hogy összezavarodtam, és így viselkedtem. Tényleg szánalmas már az is amit én csináltam. Akkor nagyon-nagyon felhúztam magam, és erre volt is okom - szerintem -, de igazatok van, nem ez a megoldás, és nem is ez lesz. Találok mást - már kigondoltam. Még egyszer köszönöm a kommentet, mindig jól esnek! (És ha bármi érdekelne, amit nem akarsz itt megkérdezni, tényeg bármi, akkor igen, az email címemen elérsz mindig! :) )

      Törlés
  8. Szia! Ha most harmadszorra se küldni ezt el, kilököm a gépet a harmadikról. Szóval. Ne foglalkozz velük. Igen, nehéz, én is olvastam, mikor feliratoztam. És azon én is kiakadtam volna a helyedben... De komolyan, emiatt ne hagyd abba! Tudsz te is nevetséges lenni de nem ennyire. Persze hogy kiakadtál, de nézd meg, tök sokan írtak ide is. Bár nem tudom ki volt az, aki azt belájkolta... De tudod hogy azzal csesznél ki velük a legjobban ha folytatnád. Nem úgy ismerlek mint akit pár idióta beszólás hasra vág. Szóval a hétvégén hozd a következő elemzést vagy lerúglak a lépcsőn ha jössz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Most már aztán tényleg idiótának érzem magam. Jól tudom, igazad van (ne rúgj le!). De te is tudod, hogy nagyon-nagyon rosszkor jött ez... Nagyon. Tudom, már tudom, hogy talán tényleg túlreagáltam a dolgot, de azért... ilyeneket nem mondunk másoknak! De igazad van... Köszönöm!

      Törlés
  9. Igaza van! Nem hagyhatod abba, egy csomóan várjuk a begyejzéseket. Akik meg ilyen pofátlanok, azok azok is maradnak! Ami engem illett.. "tudjuk hogy a virágok is elhervadnak egyszer, de nem ma" XDXDXDXDXD. Én várni fogom az új bejegyzést és kész. Nagyon szeretjük az oldalt!! Te is szereted, kibírtad hét évig és akkor is volt egy csomó pofátlan ember. Nem baj ha ritkábban jön bejegyzés, majd én beoltom őket :D Várjuk az új bejegyzésed!! És most tér vissza Boa is, szóval fordítást akarooooooooook!!!! Várunk vissza!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igaza van. Most már tudom én is, hogy valószínűleg eltúloztam a dolgot. De akkor... nagyon mélyre vágott amit pl. abban a levélben kaptam. Néha igazán odafigyelhetnénk arra, hogy mit mondunk a másiknak, főleg ha nem is ismerjük. De igazatok van, tényleg!

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...