???





Sziasztok! Arról érdeklődnék - már megint kitaláltam valamit -, hogy... ha tehetnétek fel kérdéseket koreai embereknek (fiúknak / lányoknak), akkor mit kérdeznétek? 

Magyarázat: nem is tudom miért nem csináltam még ilyesmit korábban... de ugye szereztem pár ismerőst míg kinn tanultam. Majdnem mindegyikkel beszélek is a mai napig. Az volna a kérdésem, hogy érdekelne-e titeket, hogy ők mit válaszolnak a kérdéseitekre. Legyen-e ilyesmi? Ha vannak kérdéseitek, akkor írjátok le nekem, én pedig továbbítom őket, s amit választ adtak, megosztom itt bejegyzés formájában. Érdekelne ez titeket? 

12 megjegyzés:

  1. Már megint Liracska vagyok bocsi ^^
    Én egy számomra nagyon fontos üzenettel fordulok hozzád, ha valami féle módon átadnád kérdésem a bts tagoknak azt megköszönném nagyon ^^
    "Emlékeztek még arra amikor még 2015-ben küldtetek egy üzenetet csak a magyar rajongóknak?
    Tudom, talán kicsi ország vagyunk, s talán nem éri meg nektek nálunk koncertezni mert nem hoz elég pénzt, de. ... egyszer eljöhetnétek s tudom hogy ez nemcsak rajtatok múlik, de remélem a sok új rajongók közül, nem felejtitek el a mi hűséges rajongóinkat akiknek sohasem lesz móduk ázsiába utazni egy koncert miatt.
    Szeretünk titeket:
    egy magyar ARMY akiben lassan már csak ti tartjátok a lelket ♥

    Nagyon megköszönném ha elérnéd h válaszoljanak valahogyan is.
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Ezt nagyon szívesen megtenném, de őszintén, fogalmam sincs, hogy volnék rá képes. :/

      Törlés
  2. Lehet butaság, de engem az érdekelne (amit már sok helyen olvastam), hogy komolyan reggeltől estig tanulnak, vagy ez (is) csak egy kitakáció? És kíváncsi lennék hogy ők mit gondolnak az európai kosztümös filmekről (vagy úgy összességéban a kosztümös filmekről)?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Felírtam a kérdéseidet, köszönjük őket! :)

      Törlés
  3. Szia:)
    Amire en kiváncsi vagyok,hogy mit gondolnak a koreai filmekről, sorozatokról?Már régebben ugye írtá arról,hogy nem mindenki szereti a koreai pop-ot,de ugyanígy vannak a filmekkel, sorozatokkal?Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Felírtam a kérdésedet, köszönjük őket! :)

      Törlés
  4. Szia!^^
    Az 'Élet Koreában' cikkekel elég sok kérdésre válszt kaptunk, de azért még van mit kérdezni.
    - Mit gondolnak azokról a bevándorlókról akik más ázsiai országokból jönnek hozzájuk? A rendes hétköznapokban és a médiában (pl.: kpop, show műsorok, sorozatok, reklámok).
    - Ha szabad választásuk lenne mit szeretnének dolgozni és hol?
    - Kis vagy nagycsaládban gondolkodnak? Hány évesen szertnének megházasodni?
    -Szivesen utaznának vagy a család közelében maradnának?
    -Mennyire befogadóak és érdeklődőek más kultúrákkal szemben? Például mikor te ott volt mennyire érdeklődtek a magyarok iránt?
    Körülbelül ennyit tudtam összeírni, remélem találsz benne érdekeset. :)
    (Örülök hogy maradsz :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Összeírtam a kérdéseidet! Köszönjük szépen! :) :) (És köszönöm, hogy örülsz :D)

      Törlés
  5. Szia! :) Remélem még van lehetőség a kérdezésre mert nekem is lenne pár kérdésem :)
    -Hallgatnak KPOP-ot? Ha igen ehhez hogyan viszonyulnak a szüleik? (pl: album vásárlás)
    - A szüleik mennyire ragaszkodnak ahhoz hogy egyetemre menjenek? Esetleg meg is határozzák hogy melyikre jelentkezhetnek?
    -Mi a véleményük Magyarországról?
    -Milyennek találják az európai nőket/férfiakat? (kinézet)
    -Ha bármelyik országba elmehetnének hova mennének? Miért?
    -Mi a véleményük a plasztikai sebészetről?
    Ennyi lenne :) Előre is köszönöm ha elolvasod :)
    Köszönettel: Réka :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Felírtam a kérdéseidet, továbbítom is őket! Köszönjük! :) :)

      Törlés
  6. Szia! Rengeteg minden van, amit szívesen megkérdeznék tőlük....
    Mennyire gyakran beszélnek csúnyán? (ugye nem annyira mint a magyarok?)
    Ha Szöulban egy helyet kellene megneveznie (mondjuk a kedvencét) akkor mi lenne az és miért?
    Mennyire számít egy kapcsolatban a vércsoport, és a szülőknek mennyi beleszólásuk van a kapcsolatokba?
    Ők szeretik az egyenruhájukat, vagy teher nekik, hogy ugyan úgy kell kinézniük?
    Mi a véleményük az európai, avgy konkrétan a magyar ételekről? (mondjuk főzelékek, vagy a túrórudi - már ha ismerik?)
    A koreai lányok tényleg azt hiszik hogy aranyosak, amikor aegyoznak (vagy csak azért csinálják, mert ezt szokták)? És a fiúk úgy konkrétan mit gondolnak erről/ vagy ilyenkor? (tudom, hogy írtál már róla, de nagyon érdekel ez a téma) Vannak akik aranyosnak tartják? Az ott élő külföldiek, vagy cserediákok mit gondolnak erről az egész aegyo-dologról?
    Egyenlőre ennyi jutott eszembe... Előre is köszi a válaszokat! Eszti :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) :) Felírtam az összes kérdést, amint tudom (amint elkészülnek vele, én pedig remélhetőleg normálisan lefordítom a válaszokat :D) hozom is őket! Köszönjük! :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...